بیانیه اداره‌کل تبلیغات اسلامی بوشهربه مناسبت روز قدس
کد خبر: 1432095
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹

بیانیه اداره‌کل تبلیغات اسلامی بوشهربه مناسبت روز قدس

خبرنگاران افتخاری/ مجید رجبی: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر طی بیانیه‌ای ضمن محکومیت شدید جنایات ضد بشری رژیم اشغالگر قدس در حق مردم غزه از مردم ولایت‌مدار بوشهر دعوت کرد تا یکپارچه در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در بیانیه اداره‌کل تبلیغات اسلامی بوشهربه مناسبت روز قدس آمده است: «قدس اولین قبله مسلمانان، ده‌ها سال است که در زیر چکمه‌های صهیونیست‌ها قرار دارد و در طول این سال‌ها هزاران نفر از مردم بی‌گناه و مظلوم فلسطین به شهادت رسیده و یا مجروح و آواره شده‌اند.

حمایت از آزادی قدس شریف و مردم محروم و بی‌پناه فلسطین وظیفه‌ای است که بر دوش تمامی مسلمانان و آزادگان جهان است. با کمال تأسف در سایه سکوت رهبران کشورهای اسلامی و همراهی سازمان‌های بین‌المللی و قدرت‌های سلطه‌جو هر روز شاهد موج جدید جنایات رژیم اشغالگر قدس در حق مردم فلسطین به‌ویژه مردم مظلوم غزه هستیم.

امسال نیز رژیم سفاک و خونریز و اشغالگر قدس به طور بی‌سابقه به کشتار مردم بی‌گناه غزه دست زده و تاکنون هزاران نفر از زن، مرد، کوچک و بزرگ را به خاک و خون کشانده است. این جنایات در حالی صورت می‌گیرد که سازمان‌های مدعی حقوق بشر در سکوت کامل و گاه همراهی با آن‌ها هستند.

وقوع انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) موجی جدید و عمیق در توجه مسلمانان به اشغالگری صهیونیست‌‌ها و آزادی قدس شریف را ایجاد کرد و با ابتکار امام راحل(ره) در معرفی جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس زمینه ندای حق‌طلبی تمام آزادگان جهان در دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین و آزادی اولین قبله مسلمانان فراهم شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ضمن محکومیت شدید جنایات ضد بشری رژیم اشغالگر قدس در حق مردم بی‌پناه و مظلوم غزه در ماه مبارک رمضان امسال که متأسفانه هنوز هم ادامه دارد، از مردم ولایت‌مدار، آزاده و شجاع استان بوشهر دعوت می‌کند همچون سال‌های گذشته پرخروش با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اعتراض خود را به اشغالگران قدس و سرزمین فلسطین و کشتار مردم مظلوم غزه و سایر نقاط فلسطین اعلام دارند. وعده ما جمعه 27 رمضان‌المبارک مصادف با سوم مرداد ماه.

یادآور می‌شود، این راهپیمایی در بوشهر از ساعت 11 از مقابل بانک صادرات، خیابان امام خمینی(ره) آغاز خواهد  شد و در سایر شهرستا‌ن‌ها و روستاها نیز از طریق ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس به اطلاع عموم مردم خواهد رسید. سخنران این مراسم در بوشهر حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی، جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسدران انقلاب اسلامی است.»

captcha