ثبت نام 2050 نفر در آزمون ورودی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
کد خبر: 1348816
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۱
حجت‌الاسلام عباسی خبر داد:

ثبت نام 2050 نفر در آزمون ورودی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)

گروه حوزه‎های علمیه: مدیر پذیرش موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) از ثبت نام 2050 نفر برای شرکت در آزمون پذیرش این موسسه در مقطع کارشناسی خبر داد.


حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی عباسی، مدیر واحد پذیرش موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) بیان کرد: ثبت نام در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) به پایان رسید و شرکت کنندگان در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مشخص شدند.



وی افزود: در مقطع کارشناسی 2050 نفر ثبت نام کرده‎اند که 86 نفر از این تعداد از بانوان هستند؛ 1600 نفر از شرکت کنندگان در بخش حضوری و 450 نفر نیز در بخش نیمه حضوری ثبت نام کردند.



مدیر واحد پذیرش موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) اظهار کرد: در بخش کارشناسی ارشد موسسه نیز 175نفر ثبت نام کردند که این افراد، همگی از فارغ‎التحصیلان این موسسه بوده‎اند.



عباسی عنوان کرد: در بخش کارشناسی ارشد، به طور معمول 50 درصد شرکت کنندگان پذیرش می‏شوند ولی در بخش کارشناسی به طور معمول حدود 25 تا 30 درصد شرکت کنندگان پذیرفته می‎شوند؛ البته این موسسه محدودیتی در پذیرش طلاب ندارد بلکه با توجه به اینکه قبولی در این آزمون، بر حسب نمره کسب شده است نه رقابت افراد با هم، هر شرکت کننده‎ای که بتواند حد نصاب نمرات را کسب کند، در شهریورماه سال 93 مجوز حضور در کلاس‎ها را خواهد یافت ولی با تجربه چند ساله‎ای که در این عرصه بدست آمده است، معمول قبولی‎ها در این دو مقطع به همین شکل بوده است.

captcha