یادواره شهدای ندسا فارس برگزار شد
کد خبر: 1351068
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۷

یادواره شهدای ندسا فارس برگزار شد

گروه اجتماعی: یادواره شهدای مرکز آماد و پشتیبانی نیروی دریایی سپاه(ندسا) استان فارس با عنوان «بر بال ملائک» در پادگان شهید بهشتی شیراز برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، یادواره شهدای مرکز آماد و پشتیبانی نیروی دریایی سپاه(ندسا) استان فارس با عنوان «بر بام ملائک» شب گذشته، 14 دی‌ در پادگان شهید بهشتی شیراز برگزار شد.



شکرالله گودرزی، فرمانده مرکز پشتیبانی تخصصی و آماد نیروهای دریایی سپاه (ندسا) فارس در این مراسم گفت: شهدای نیروی دریایی سپاه در دوران دفاع مقدس در خلیج فارس ناوهای ابرقدرت غرب یعنی آمریکا را به خفت کشیدند.



گودرزی بیان کرد:  امروز به کوری چشم دشمنان شاهد عظمت و اقتدار مقام عظمای ولایت در جمهوری اسلامی هستیم و این اقتدار روز به روز بیشتر خود را نشان می‌دهد و به گفته اقبال لاهوری زمانی فرامی‌رسد که کشور ایران به ژنو خاورمیانه تبدیل می‌شود.



فرمانده مرکز پشتیبانی تخصصی و آماد(ندسا) فارس اظهار کرد: اگر امروز ایران جزیره ثبات خاورمیانه است و میان کشورها به‌عنوان کشتی ثبات و آرامش مطرح هستیم، جز به عظمت شهدای جمهوری اسلامی نیست.



وی افزود: این ثبات برآیندی است از عظمت خون شهدا است و کمترین کاری که می‌توان در مقابل آن انجام داد همین برگزاری یادواره‌ها و زنده نگه داشتن یاد شهداست.



اهداف شهدا را در جامعه نهادینه کنیم



بنا‌بر این گزارش، کسری اتحادپور، فرمانده پادگان شهید بهشتی ندسا نیز در این یادواره با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا گفت: هدف از برگزاری این یادواره ها زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست تا بتوانیم اهداف شهدا را در جامعه نهادینه کنیم.



وی تأکید کرد: باید با بیان این رشادت‌ها و دلاوری‌ها برای نسل سوم، عظمت و سجایای اخلاقی شهدا را به نسل‌های آینده منتقل کنیم تا چراغ راه آیندگان قرار گیرد.

captcha