قدم‌های مهمی در زمینه ترویج قرآن کریم در ساوجبلاغ برداشته شده است
کد خبر: 1413632
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹
مشاور فرهنگی ــ مذهبی فرمانداری ساوجبلاغ:

قدم‌های مهمی در زمینه ترویج قرآن کریم در ساوجبلاغ برداشته شده است

خبرنگاران افتخاری/ اسماعیل کیان: مشاور فرهنگی ــ مذهبی فرمانداری ساوجبلاغ در جلسه ترویج علوم قرآنی در این شهرستان بیان کرد: الحمدلله به همت مسئولان تاکنون قدم‌های مهمی در زمینه‌های قرآنی شهرستان صورت پذیرفته که جای تقدیر دارد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، دومین جلسه پیرامون چگونگی ترویج علوم قرآنی با حضور مشاور فرهنگی ــ مذهبی فرمانداری ساوجبلاغ و مسئولان ادارات اوقاف و امور خیریه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، شهرداری شهر جدید،‌ شهرداری گلسار، شهرداری چهارباغ، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی در محل دفتر مشاور فرهنگی ــ مذهبی فرمانداری ساوجبلاغ برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفی، مشاور فرهنگی ــ مذهبی فرمانداری ساوجبلاغ ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: الحمدلله به همت مسئولان تاکنون قدم‌های مهمی در زمینه‌های قرآنی شهرستان صورت پذیرفته که جای تقدیر دارد و هدف از تشکیل این جلسه مشخص کردن دبیری ستاد قرآنی شهرستان است.

در ادامه، حاضران در جلسه به ارائه گزارشات قرآنی خود پرداخته و اذعان کردند که اوقاف  شهرستان ساوجبلاغ با حداقل نیرو و امکانات سهم بسزایی در ترویج علوم قرآنی شهرستان داشته و با همه ادارات تعامل خوبی در این زمینه داشته است و لذا شایسته است باتوجه به تجربه و شایستگی این اداره آن را به‌عنوان دبیر ستاد قرآنی شهرستان ساوجبلاغ برگزینیم.

همچنین، در خبر دیگری از این شهرستان آمده است: همزمان با میلاد امام حسین(ع)، کارگروه ثبتی اوقافی با حضور حجت‌الاسلام صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز و کارشناسان اوقافی و ثبتی اداره‌کل اوقاف البرز و اداره اجرایی ساوجبلاغ در محل اداره اوقاف و امور خیریه  ساوجبلاغ برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسلامی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساوجبلاغ در این جلسه گفت: هدف از تشکیل این جلسه صدور مجوزات لازم جهت أخذ کمک اعیان از اداره‌کل اوقاف استان البرز توسط مدیرکل برای تعیین تکلیف اراضی موقوفات در روستاهای اغشت، برغان، ورده، آردهه، هرجاب، کردان و سعید‌آباد بوده است.

همچنین، در حاشیه برگزاری این برنامه دیداری با رئیس اداره ثبت اسناد شهرستان ساوجبلاغ برای أخذ سند مالکیت موقوفات صورت گرفت.

captcha