جز اهل بیت(ع) اگر به چیزی دلخوش باشیم، به هدف اصلی نمی‌رسیم
کد خبر: 1413650
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز:

جز اهل بیت(ع) اگر به چیزی دلخوش باشیم، به هدف اصلی نمی‌رسیم

خبرنگاران افتخاری/ اسماعیل کیان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز در بازدید از اداره اجرایی اوقاف و امور خیریه ساوجبلاغ بیان کرد: اگر غیر از اهل بیت(ع) به آنچه می‌خواهیم دلخوش باشیم، به هدف اصلی نمی‌رسیم.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز در بازدید از اداره اجرایی اوقاف و امور خیریه ساوجبلاغ ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: اگر کاری انجام دهیم که خلاف میل اهل بیت(ع) باشد، مطمئناً مسیر را اشتباه رفته‌ایم.

وی ادامه داد: دلخوش به خودمان نباشیم، دلخوش به عبادتمان نباشیم چون اگر غیر از اهل بیت(ع) به آنچه می‌خواهیم دلخوش باشیم، به هدف اصلی نمی‌رسیم. الحمدلله در مجموعه اوقاف در خدمت اهل بیت(ع) و امامزادگان هستیم و این توفیق جای بسی شکرگزاری دارد.

صالحی با بیان اینکه در مجموعه سازمان اوقاف و امور خیریه برنامه‌ریزی‌هایی انجام گرفته که چراغ راهی برای سیر طریق است، اظهار کرد: الحمدلله در حرکت جدیدی که در اوقاف البرز صورت گرفته و در بازرسی همکاران سازمان  که در اردیبهشت‌ماه انجام شده، اداره اوقاف و امور خیریه ساوجبلاغ به‌عنوان بهترین شهرستان استان البرز نام گرفته است و در این مورد از رئیس و کلیه همکاران این اداره کمال تشکر را دارم.

وی خطاب به کارکنان اداره اوقاف ساوجبلاغ گفت: در حال حاضر مهمترین بحث ما،‌ به‌روزرسانی موقوفات است. تحرکاتی نیز صورت گرفته، ان‌شاء‌الله آنچه سهم ما است، محقق شود. در مباحث فرهنگی نیز باید با قوت بیشتری حرکت کنیم. در کارگروه فرهنگی نیز بحمدالله تا این لحظه از سال جزء بهترین استان‌های کشور بوده‌ایم. هم‌اینک نیز در مرحله ثبات هستیم و در جاهایی که باید اقداماتی صورت گیرد الحمدلله انجام شده است.

صالحی ادامه داد: در گرو پیشرفت کارهایمان هر اقدامی که از دستمان برآید جزء وظایف خود خواهیم دانست و انجام خواهیم داد، لذا باید وظایف خود را به‌خوبی انجام دهیم.

وی اظهار کرد: امسال به حول و قوه الهی ان‌شاء‌الله جزء استان‌های برتر کشور خواهیم شد. اوقاف ساوجبلاغ پتانسیل آن را دارد که استان را بالا ببرد.همه چیز مهیاست که اقدامی انجام دهیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز در پایان تصریح کرد: ان‌شاء‌الله خداوند توفیق بدهد در راه اسلام باشیم و مدیون شهدا نشویم و سایه مقام معظم رهبری مستدام باشد.

captcha