مراسم تجلیل از مربیان قرآن در قزوین برگزار شد
کد خبر: 1416053
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶

مراسم تجلیل از مربیان قرآن در قزوین برگزار شد

خبرنگاران افتخاری/ محمدحسین محدی: مراسم تجلیل از مربیان نمونه قرآنی شهرستان البرز از توابع استان قزوین روز گذشته، ۱۹ خردادماه در دفتر امام‌جمعه الوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بنابر اعلام اداره تبلیغات اسلامی شهرستان البرز، مراسم تجلیل از مربیان نمونه قرآنی این شهرستان که روز گذشته، دوشنبه، 19 خردادماه در دفتر امام‌جمعه الوند حاضر شده بودند، برگزار شد.

در این مراسم که با حضور فرماندار، رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی و اوقاف البرز برگزار شد، پس از بیان خیر مقدم توسط حجت‌الاسلام جان‌محمدی، رئیس اداره تبلیغات البرز، امام‌جمعه الوند درباره عظمت و جایگاه قرآن به بیان سخنانی پرداخت.

حجت‌الاسلام طهماسبی پس از تجلیل از مقام والای معلمان قرآنی، به نقش انسجام فعالیت‌های قرآنی در مجموعه شهرستان و همفکری مؤسسات و خانه‌های قرآنی در این راستا اشاره کرد و گفت: با بستر فراهم شده در شهرستان و نقش شورای قرآنی، در آینده نزدیک شاهد شکوفایی بیشتر برنامه‌های قرآنی در البرز باشیم.

یادآور می‌شود، در پایان برگزاری این مراسم، پس از شنیدن نقطه‌نظرات تعدادی از مربیان برگزیده، با اعطای لوح تقدیر از ایشان تجلیل و قدردانی شد.

captcha