جمعی از علمای برجسته اندونزی از مراکز حوزوی و قرآنی قم بازدید می‌کنند
کد خبر: 1451668
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸
با سفر به ایران؛

جمعی از علمای برجسته اندونزی از مراکز حوزوی و قرآنی قم بازدید می‌کنند

گروه حوزه‌های علمیه: جمعی از علمای برجسته اندونزی با سفر به ایران از مراکز حوزوی و قرآنی قم بازدید می‌کنند و دیدارهایی نیز با مراجع تقلید خواهند داشت.

مدیر روابط عمومی پژوهشگاه مطالعات تقریبی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) گفت: دیدارها و بازدید‌های این گروه هفت نفره از روز دوشنبه 31 شهریور با تشرف به حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز خواهد شد و به مدت چهار روز در قم خواهند بود و سپس به تهران و مشهد می‌روند.

وی افزود: سخنرانی در نشست وحدت اسلامی؛ ضرورت‌ها و راه‌کارها همچنین نقش علمای اسلامی در ایجاد وحدت؛ آموزه‌های وحدت‌آفرین در اسلام؛ نقش سیاست در وحدت اسلامی و موانع وحدت و راه‌کارها از جمله برنامه‌های این گروه است.

باقری عنوان کرد: بازدید از مدرسه فیضیه، کتابخانه آیت‌الله‌العظمی مرعشی نجفی، بیت قدیمی امام و دیدار با یکی از مراجع تقلید همچنی دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه و سخنرانی در نشست‌های علمی «نقش حوزه‌های دینی در مقابله با چالش‌های جهان اسلام»، «چالش‌های سیاسی جهان اسلام با محوریت فلسطین» و «چالش‌های دینی جهان اسلام با تاکید بر گروه‌های سلفی و سلفی‌گری» از دیگر برنامه‌های این گروه به شمار می‌رود.

وی افزود: دیدار با آیت‌الله مصباح یزدی و بازدید از موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) و نیز بازدید از رادیو معارف و مرکز کامپیوتری نور، تشرف به حرم امام و دیدار با نوه امام راحل از جمله برنامه‌های دیگر این هیئت هفت نفره است.

captcha