جشنواره قرآنی كودك و نوجوان در بوشهر برگزار شد
کد خبر: 1860039
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۰

جشنواره قرآنی كودك و نوجوان در بوشهر برگزار شد

گروه فعاليت‌های قرآنی: با حضور مسئولان شهر و استان بوشهر، مراسم اختتاميه جشنواره قرآنی كودك و نوجوان در سالن مجتمع فرهنگی هنری بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، به نقل از روابط عمومی اداره كل تبليغات اسلامی بوشهر، با حضور رئيس شبكه قرآن و معارف، رئيس آموزش و پژوهش سازمان دارالقرآن، مديركل تبليغات اسلامی بوشهر و رئيس بنياد بين‌المللی غدير استان، مراسم اختتاميه جشنواره قرآنی كودك و نوجوان در سالن مجتمع فرهنگی هنری بوشهر برگزار شد.
در اين مراسم كه با تلاوت آياتی از كلام‌الله مجيد آغاز شد، ابتدا حجت‌الاسلام و المسلمين «علی نعمت‌اللهی» مديركل تبليغات اسلامی بوشهر در سخنان كوتاهی با تأكيد بر اهميت دوران جوانی و نوجوانی در زندگی انسان خواستار ارائه آموزش‌های مفيد و لازم به جوانان در راستای استفاده بهينه اين قشر تأثيرگذار در جامعه شد.
در ادامه اين مراسم برنامه‌های متنوعی از قبيل سرود و تواشيح اجرا شد كه مورد توجه حاضران و به ويژه نوجوانان حاضر در مراسم قرار گرفت.
همچنين در خبر ديگری از بوشهر آمده است: در حاشيه سفر استاندار بوشهر به پهلوانكشی، مبلغ 500 ميليون ريال به ساخت خانه قرآن پهلوانكشی تنگستان اختصاص يافت.
در اين نشست كه در مسجد روستای پهلوانكشی و با حضور استاندار، فرماندار تنگستان، بخشدار، رئيس اداره تبليغات اسلامی تنگستان و مردم روستا برگزار شد، پس از خيرمقدم بخشدار مركزی تنگستان، مسئول كانون قرآن و دهيار روستا گزارشی از فعاليت‌های فرهنگی روستا ارائه كردند.
استاندار بوشهر نيز در سخنانی اين مبلغ را جهت ساخت خانه عالم و تجهيز كتابخانه به اداره تبليغات اسلامی تنگستان ابلاغ كرد. حيدری فرماندار تنگستان نيز از حجت‌الاسلام و المسلمين «اهرمی» خواست نسبت به ساخت خانه قرآن روستای پهلوانكشی، پيگيری لازم را انجام دهد. پس از سخنرانی و اجرای سرود و تقدير مردم از اداره تبليغات اسلامی، اين مراسم پايان يافت.
captcha