دوره آموزش مجازی «حیات طیبه» ویژه دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود
کد خبر: 3321864
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
همزمان با ماه رمضان؛

دوره آموزش مجازی «حیات طیبه» ویژه دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود

گروه دانشگاه: دوره آموزش مجازی «حیات طیبه» همزمان با ماه رمضان به عنوان اولین دوره آموزش مجازی دانشگاه فرهنگیان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، دوره آموزش مجازی «حیات طیبه» اولین دوره آموزش مجازی دانشگاه فرهنگیان در سراسر کشور است که در سه سطح اساتید، دانشجویان، کارکنان و مدیران در پردیس‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.
هر سطح دارای دروس خاص خود است و کاربران می‌توانند پس از گذراندن دروس، گواهینامه پایان دوره آموزشی را دریافت کنند.
با توجه به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی و نقش مؤثر آن در ارتقای سطح آگاهی‌های دینی و معرفتی، سیاسی و فرهنگی و مهارت‌های عمومی دانشجویان، معلمان، استادان و کارکنان دانشگاه فرهنگیان، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سازمان مرکزی دانشگاه با همکاری مرکز آموزش مجازی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اقدام به برگزاری این دوره‌ها کرده است.
در این دوره، عوامل استحکام خانواده،‌ مروری بر مهارت‌های زندگی، اخلاق اسلامی، تجوید و آواشناسی قرآن کریم و آشنایی با احکام خانواده ویژه کارکنان و مدیران، دروس تفسیر سوره حجرات، تجوید و آواشناسی قرآن کریم، گفتارهای پیرامون ولایت فقیه، دستاوردهای کلان انقلاب اسلامی و مطالعات آمریکاشناسی ویژه اساتید و دروس اخلاق اسلامی، تفسیر سوره حجرات،‌ تجوید و آواشناسی قرآن کریم، روش تحلیل سیاسی و زنان و مردان و تفاوت‌ها و تشابه‌ها دروسی هستند که برای دانشجویان و معلمان تعیین شده.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند اینجا کلیک کنند.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
-
|
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ - ۱۵:۵۹
0
1
با سلام یعنی آخرین مهلت شرکت تو ای دوره تا آخر رمضانه
ّناشناس
|
-
|
۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۲۳:۴۰
0
1
سلام
این دوره چند ساعت حق التدریس محسوب میشه
تاکی مهلت داره
captcha