آغاز بخش بانوان نهمین مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) + جدول
کد خبر: 3455883
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹

آغاز بخش بانوان نهمین مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) + جدول

گروه فعالیت‌های قرآنی: نهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در بخش بانوان از صبح امروز، دوم آذرماه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نهمین دوره مسابقات قرآن دارالقرآن امام علی(ع) در بخش بانوان از صبح امروز، دوم آذرماه در یادمان شهدای هفتم تیر واقع در مرکز فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی در بهارستان، چهارراه سرچشمه آغاز شد.

این مسابقات با حضور بیش از هزار و 800 متسابق در بخش بانوان و در شش رشته حفظ کل، حفظ 20، 10و 5 جزء، قرائت تحقیق و ترتیل در دو مقطع سنی پایین 16 سال و بالای 16 سال برگزار می‌شود.

نهمین مسابقات قرآن دارالقرآن امام علی(ع) در سه نوبت صبح (8:30 تا 12)، بعداز ظهر(14:30 تا 17:30) و شب (18 تا 21) برپا می‌شود که نوبت حضور افراد در صبح هر روز و براساس برنامه مشخص شده، تعیین می‌شود و شرکت‌کنندگان باید یک ساعت قبل از نوبتشان در محل مسابقه حضور داشته باشند.

براساس گزارش ایکنا، بانوان متسابق تهرانی در مقطع بالای 16 سال و پایین 16 سال امروز باهم به رقابت می‌پردازند. همچنین مسابقات فوق با قضاوت داوران ملی و بین‌المللی طی چهار روز برگزار می‌شود و اختتامیه این بخش از مسابقات جمعه، ششم آذرماه از ساعت 14 تا 16 با قرائت پیام یکی از مراجع عظام و با حضور مسئولان کشوری و دارالقرآن امام علی(ع) برپا می‌‌شود.

جدول زمان‌بندی بخش بانوان

captcha