ثبت‌نام اعتکاف در زنجان آغاز شد
کد خبر: 3487607
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
مصائبی:

ثبت‌نام اعتکاف در زنجان آغاز شد

گروه اجتماعی:‌ معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، از آغاز ثبت‌نام اعتکاف در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، حجت‌الاسلام ولی‌الله مصائبی، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: ثبت‌نام مراسم معنوی اعتکاف در سطح استان زنجان از 21 تا 30 فروردین‌ماه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان به ثبت‌نام می‌توانند در شهرستان زنجان به امام‌زاده سید ابراهیم (ع)، حسینیه اعظم و اداره‌کل تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان مراجعه کنند، اظهار کرد: ثبت‌نام از 21 تا 30 فروردین‌ماه به صورت اینترنتی در این سه مرکز صورت می‌گیرد و مبلغ دریافتی از معتکفان 40 هزار تومان است که مابقی این مبلغ نیز از کمک دستگاه‌های فرهنگی استان تأمین می‌شود.

وی افزود:‌ خیرین استان می‌توانند با مراجعه به این سه مرکز اعلام شده در شهرستان زنجان و در سایر شهرستان‌ها با مراجعه به ادارات تبلیغات اسلامی آن شهرستان‌ها و مراکز اعلام شده نسبت به تأمین هزینه معتکفان نیازمند در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

حجت‌الاسلام مصائبی تصریح کرد: ثبت‌نام حضوری معتکفان نیز از 25 تا 30 فروردین‌ماه در مراکز ثبت‌نام اعتکاف صورت می‌گیرد.

دبیر ستاد اعتکاف استان زنجان، از اختصاص 56 مسجد درسطح استان به مراسم اعتکاف امسال خبر داد و گفت: احتمال افزایش این تعداد مسجد نیز وجود دارد.

حجت‌الاسلام مصائبی ادامه داد: از برنامه‌های فرهنگی امسال اعتکاف می‌توان به برگزاری جشن میلاد حضرت علی (ع)، تشکیل حلقه‌های بصیرتی، برگزاری مراسم وفات حضرت زینب (س)، سخنرانی چهره‌های شاخص، برنامه قرآن در زلال اعتکاف، اعمال ام داوود، مناجات سحر، احکام و کتابخوانی سیار اشاره کرد.

وی یادآور شد: هماهنگی لازم با دستگاه‌های مرتبط با اعتکاف از جمله نیروی انتظامی، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، شهرداری، اورژانس، آتش‌نشانی و صدا و سیما، اوقاف و ارشاد به‌عمل آمده تا این مراسم معنوی به بهترین شکل برگزار شود.

حجت‌الاسلام مصائبی خاطرنشان کرد: سایت www.etekaf-zn.ir در این خصوص راه‌اندازی شده است.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۹ - ۱۳:۵۲
0
0
چطور ثبت نام کنم؟
captcha