جلسه برنامه‌ریزی سی‌ونهمین مسابقات قرآن مازندران برگزار شد
کد خبر: 3489386
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰

جلسه برنامه‌ریزی سی‌ونهمین مسابقات قرآن مازندران برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: جلسه برنامه‌ریزی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن اوقاف(مرحله استانی) روز گذشته، 28 فروردین‌ماه در مازندران برگزار شد.

بهروز کریم‌نژاد،‌ مسئول بخش اجتماعی دارالقرآن تبلیغات اسلامی مازندران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بیان کرد: جلسه برنامه‌ریزی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن اوقاف(مرحله استانی) در مازندران روز گذشته، 28 فروردین‌ماه برگزار شد.

وی با بیان اینکه این جلسه در محل اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران برگزار شد، تصریح کرد:‌ در این جلسه کارشناسانی از 22 شهرستان استان و نیز کارشناسان اوقاف و تبلیغات اسلامی مازندران حضور داشتند.

مسئول بخش اجتماعی دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی استان مازندران اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد تا سازمان تبلیغات و دارالقرآن استان جهت هرچه بهتر برگزار کردن مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن اوقاف با اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان تعامل لازم را داشته باشند.

کریم‌نژاد در ادامه سخنان خود در این زمینه اظهار کرد:‌ با توجه به اینکه برای حفاظ قرآن در مرحله استانی از حفاظ 5 جزء به بالا و در مرحله استانی از حفاظ 10 جزء به بالا امتحان به عمل می‌آید، تصمیماتی نیز در این زمینه أخذ شد.

وی در ارتباط با این موضوع بیان کرد: در این جلسه مقرر شد تا برنامه‌ریزی لازم از حفاظی که زیر پنج جزء از قرآن کریم را حفظ هستند نیز آزمون به عمل آید و به نفرات برتر در این زمینه نیز جوایزی اعطا شود.

captcha