پخش ترتیل‌خوانی نوجوانان در حرم رضوی از شبکه پویا
کد خبر: 3505040
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴

پخش ترتیل‌خوانی نوجوانان در حرم رضوی از شبکه پویا

گروه فعالیت‌های قرآنی: برنامه ترتیل‌خوانی نوجوانان قرآنی که ضبط آن در حرم رضوی پایان یافته است، در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه پویا پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، برنامه ترتیل‌خوانی قرآن کریم که توسط جمعی از نوجوانان قرآنی ممتاز مشهد در حرم رضوی پایان یافته است، در ایام ماه مبارک رمضان از آنتن شبکه پویا پخش می‌شود.
بر اساس این گزارش، این برنامه قرآنی با مشارکت بالغ بر 20 تن از قاریان نوجوان مشهدی به سفارش شبکه پویا ویژه رده سنی کودک و نوجوان تدارک دیده شده است.
از آغاز تولید این برنامه هر روز طی دو نوبت چهار نفر از قاریان نوجوان یک جزء از قرآن کریم را تلاوت کردند؛ این ترتیل‌ها در طول ماه مبارک رمضان به صورت حزب به حزب با صدای نوجوانان قرآنی از شبکه پویا پخش خواهد شد.
بنابر این گزارش، محمدجواد پناهی، قاری بین‌المللی قرآن کریم و مسعود پنجه، استاد قرآن کریم از کارشناسانی بوده‌اند که در هنگام ضبط این برنامه‌ قرآنی حضور داشته‌اند.
در این برنامه قرآنی که در رواق دارالهدایه صحن جمهوری حرم رضوی تولید شده است، دانش‌آموزانی از مدارس دخترانه و پسرانه امام رضا(ع) نیز به عنوان مستمع حضور داشتند.
captcha