«پیاده تا بهشت» گشایش یافت + عکس
کد خبر: 3543628
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳

«پیاده تا بهشت» گشایش یافت + عکس

کانون خبرنگاران نبأ: نمایشگاه عکس «پیاده تا بهشت» آثار عکاس روستای درازی شهرستان دشتی از اجتماع عظیم اربعین حسینی در گالری شهید شهریاری شهر خورموج با حضور مسئولان محلی گشایش یافت.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، طی آئینی از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان دشتی نمایشگاه عکس «پیاده تا بهشت» آثار عبدالرسول قاسمی، عکاس روستای درازی با حضور امام جمعه خورموج و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی و جمعی از هنرمندان، امروز، 15 آبان‌ماه در گالری فرهنگسرای شهید شهریاری این شهر افتتاح شد.
نمایشگاه عکس «پیاده تا بهشت» که با 20 فریم عکس رنگی و سیاه سفید از آثار عبدالرسول قاسمی، عکاس افتخاری ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر بر روی تابلوها با هنرمندی خاص عکاس روستایی با موضوع اجتماع مشتاقان کربلا، موکب‌های صلواتی مردم عراق و زائرین پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی آراسته شده است، به مدت یک هفته از ساعت ۱۵ تا ۱۷ آماده بازدید هم استانی‌ها در گالری شهر خورموج است.

برپایی نمایشگاه عکس سبک زندگی روستایی و فعالیت‌های قرآنی
عکاس روستای درازی متولد یکم تیر ۱۳۵۱ و دارای مدرک لیسانس بهداشت است که در سال‌های گذشته هفت نمایشگاه عکس با موضوعات فرهنگ عمومی، سبک زندگی روستایی، محیط زیست و فعالیت‌های قرآنی روستایشان را برپا کرده است.
عبدالرسول قاسمی در حال حاضر شغل معلمی را در کنار هنر عکاسی که از سال ۸۶ آغاز کرده است را پیشه کرده و در سال جاری سه نمایشگاه با نام نمایشگاه عکس «دی رسول» به‌مناسبت روز مادر، نمایشگاه عکس «عرش عظیم» در عمارت دهدشتی بندر بوشهر، نمایشگاه عکس «پیاده تا بهشت» با موضوع اجتماع عظیم اربعین حسینی برپا کرده است.





حامد فکوری
captcha