اساتید برگزیده المصطفی(ص) تجلیل شدند
کد خبر: 3595911
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳

اساتید برگزیده المصطفی(ص) تجلیل شدند

گروه اجتماعی: اساتید برتر جامعه المصطفی(ع) العالمیه در آیین بیست و سومین اجلاسه سالانه اساتید این مرکز تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، بیست و سومین اجلاس سالانه اساتید جامعه‎المصطفی(ص) العالمیه پیش از ظهر امروز 13 فروردین ماه در مدرسه عالی امام خمینی(ره) برگزار شد.
در این مراسم آیت‎الله اعرافی رئیس جامعه‎المصطفی(ص) بیان کرد: اساتید باید بدانند که با شاگردانی مواجه هستند که هزاران کیلومتر را با سختی طی کرده اند و با فاصله‎‌های دور جغرافیایی، فرهنگی، اجتماعی، زبانی و ... با تحمل سختی‎ها و تنگناهای بیشمار برای فراگیری معارف ناب اسلامی به ایران مهاجرت کرده‎اند تا علوم اهل بیت(ع) را فرابگیرند.
رئیس جامعه‎المصطفی(ص) اظهارکرد: اساتید و طلاب المصطفی باید با فضای بین الملل و نیازهای روز آشنایی داشته باشند؛ طلاب المصطفی باید آداب تعاملات میان مذهبی و میان ادیانی را بیاموزند تا در عرصه جهانی  عملکرد موثری داشته باشند.
سخنرانی معاون آموزشی و نیروی انسانی جامعه المصطفی(ص) از دیگر بخش‎های این برنامه بود که هر کدام به ارایه آماری درخصوص میزان فعالیت اساتید در این مجموعه پرداختند.
ارتباط مستقیم با نمایندگی المصطفی در دو کشور و تجلیل از اساتید این دو مجموعه از محل کنفرانس از دیگر بخش‎های این برنامه بود.
گفتنی است. تقدیر از 54 اساتید برگزیده پایان بخش بیست و سومین اجلاس سالانه اساتید المصطفی بود.
همچنین در این اجلاس، از دو استاد پیش کسوت جامعه المصطفی تقدیر ویژه به عمل آمد.
captcha