«تالیا» قهرمان دومین دوره لیگ حافظان قرآن شد
کد خبر: 3660488
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷

«تالیا» قهرمان دومین دوره لیگ حافظان قرآن شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: با برگزاری هفته پایانی رقابت‌های لیگ حافظان قرآن استان مازندران، تیم «تالیا» به عنوان قهرمان این دوره مشخص شد.

«تالیا» قهرمان دومین دوره لیگ حافظان قرآن شد

سیده‌کلثوم حسینی، طراح لیگ حافظان قرآن و دبیر اجرایی این طرح قرآنی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اظهار کرد: در پایان هفته سوم رقابت‌های دومین دوره لیگ حافظان قرآن کریم ویژه جامعه ورزشی که در سالن ولیعصر(عج) سپاه شهرستان بهشهر برگزار شد، تیم تالیا از رشته تیر و کمان با کسب بیشترین امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و به عنوان قهرمان این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کرد.

دبیر اجرایی لیگ حافظان قرآن کریم تصریح کرد: همچنین، تیم‌های ستیا و حلما از رشته ورزشی تکواندو نیز با کسب امتیاز برابر و به صورت مشترک به عنوان تیم‌ دوم این دوره از رقابت‌ها دست یافتند و تیم سدنا از رشته تکواندو نیز بر سکوی سوم قرار گرفت.

حسینی در ادامه بیان کرد: در بخش انفرادی این دوره از مسابقات نیز عارفه قربانی (کیک بوکسینگ) از اصفهان، فاطمه زهرا رجبی (تکواندو) از مازندران و مریم احمدی از (بدنسازی) از گیلان در رشته حفظ 10 جزء و سهیلا انصاری(تکواندو) از مازندران، زهرا یگانه(بدنسازی) از گیلان و سمیرا شریفی(آمادگی جسمانی) از مازندران در رشته حفظ هفت جزء حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

وی افزود: همچنین، فاطمه یخکشی(بدنسازی) از زنجان، مریم عسکری(تکواندو) از مازندران و سیده فاطمه حسینی(تکواندو) از مازندران در رشته حفظ پنج جزء، سمیرا چک (بدنسازی) از گیلان، راحمه آخوندی (تکواندو) از مازندران و مطهره سعیدی (تکواندو) از مازندران در رشته حفظ سه جزء رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

دبیر اجرایی لیگ حافظان قرآن کریم اظهار کرد: همچنین، در رشته حفظ یک جزء نیز فرناز الیاسی (تکواندو) از مازندران، فاطمه انصاری (تکواندو) از مازندران، مرضیه احمدی (بدنسازی) از گیلان و حدیث اسدی (تکواندو) از مازندران به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا چهارم شدند.

حسینی همچنین، تصریح کرد: عادله یزدانی از شهرستان سیمرغ، سمیه کاکاسلطانی از شهرستان چالوس، مینا رمضان‌نژاد از شهرستان بابل و بهناز یوسف از شهرستان رامسر نیز به عنوان نفرات برگزیده رشته ترتیل قرآن کریم ویژه داوران و مربیان ورزشی دومین دوره از رقابت‌های لیگ حافظان قرآن کریم انتخاب شدند.

«تالیا» قهرمان دومین دوره لیگ حافظان قرآن شد
captcha