2 آذر؛ اختتامیه دومین دوره لیگ حافظان قرآن مازندران
کد خبر: 3662254
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴

2 آذر؛ اختتامیه دومین دوره لیگ حافظان قرآن مازندران

گروه فعالیت‌های قرآنی: مراسم اختتامیه دومین دوره لیگ حافظان قرآن کریم استان مازندران روز دوم آذرماه سال جاری در ساری برگزار می‌شود.

سیده‌کلثوم حسینی، طراح لیگ حافظان قرآن و دبیر اجرایی این طرح قرآنی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اظهار کرد: با پایان یافتن دومین دوره لیگ حافظان قرآن کریم و مشخص شدن تیم‌های برتر در این دوره از لیگ، مراسم اختتامیه این دوره نیز برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی لیگ حافظان قرآن کریم با بیان اینکه این مراسم طی روز پنجشنبه، دوم آذرماه برگزار خواهد شد، ادامه داد: در این مراسم معنوی و قرآنی که با حضور مسئولان استانی برگزار می‌شود، طی برنامه‌ای از تیم‌ها و نفرات برتر این دوره از لیگ حافظان تجلیل و قدردانی خواهد شد.

حسینی در ادامه با اشاره به اینکه این مراسم در محل سالن بهزیستی مازندران واقع در شهرستان ساری برگزار می‌شود، افزود: با پایان یافتن این دوره از لیگ حافظان قرآن استان مازندران، به اهداف مورد نظر در زمینه جذب هرچه بیشتر ورزشکاران به سمت و سوی قرآن کریم دست پیدا کردیم.

یادآور می‌شود، در پایان دومین دوره از لیگ حافظان قرآن استان مازندران، تیم تالیا از رشته تیر و کمان با کسب بیشترین امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کرد.

همچنین، تیم‌های ستیا و حلما از رشته ورزشی تکواندو نیز با کسب امتیاز برابر و به صورت مشترک به عنوان تیم‌ دوم این دوره از رقابت‌ها دست یافتند و تیم سدنا از رشته تکواندو نیز بر سکوی سوم قرار گرفت

captcha