رونمایی از یادمان شهدا و نمایشگاه تجسمی عاشورا در بوشهر
کد خبر: 3751212
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰

رونمایی از یادمان شهدا و نمایشگاه تجسمی عاشورا در بوشهر

کانون خبرنگاران نبأ ــ طی آئینی به مناسبت روز بزرگداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس و روز آتش‌نشانی از یادمان 20 شهید خیابان کارگر و نمایشگاه تجسمی «عاشورا و دفاع مقدس» با حضور امام جمعه بوشهر رونمایی شد.

رونمایی از یادمان شهدا و نمایشگاه تجسمی عاشورا در بوشهر

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ شب گذشته، ششم مهر مراسم رونمایی از یادمان 20 شهید پایگاه مقاومت امام سجاد(ع) واقع در خیابان کارگر منطقه 1 شهر بوشهر و نمایشگاه تجسمی «عاشورا و دفاع مقدس» پایگاه مقاومت شهید شهرام مجاهدی واقع در مسجد امیرالمومنین(ع) منطقه 1 کوی سنگی مرکز استان طی آئینی با حضور آیت‌الله صفایی بوشهری به مناسبت روز بزرگداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس سرداران «فلاحی، فکوری، نامجو، کلاهدوز و جهان آرا» و روز آتش‌نشانی و به یاد شهدای آتش‌نشان افتتاح و رونمایی شد.

تکلیف حوزویان مدبر و دانشجویان انقلابی؛ ترويج فرهنگ جهاد در جامعه اسلامی

امام جمعه بوشهر در این مراسم با تاکید بر اینکه ايثار و شهادت از غنی‌ترين گنجينه‌های فرهنگ شيعی است، اظهار کرد: شکست دشمن در جنگ نرم مستلزم ترويج فرهنگ جهاد، ايثار و شهادت توسط دانش‌آموزان هوشیار و حوزویان مدبر و دانشجویان انقلابی و دانشگاهیان بصیر است و در این رابطه والدين شهدا بهترين مروجين فرهنگ ايثار و شهادت و الگوهای جامعه اسلامی هستند.

اردوهای راهیان نور دانشجویی یکی از ناب‌ترین لحظات اشاعه فرهنگ ايثار

نویسنده کتاب «ولایتمداری؛ تنها حجت سیاسی الهی» با ابراز اینکه تبيين فرهنگ ايثار و شهادت برای نسل سوم وظيفه دستگاه‌های فرهنگی و نهادهای دانشگاهی است، عنوان کرد: هفته دفاع مقدس و اردوهای راهیان نور دانشجویی و دانش آموزی یکی از ناب ترین لحظات و بهترین فرصت برای اشاعه و تبليغ فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه است و این امر معروف و مهم نقش عظيمی درتربيت جامعه بشری دارد.

رونمایی از یادمان شهدا و نمایشگاه تجسمی عاشورا در بوشهر

تقدیم 28 شهید به انقلاب از محلات کارگر و سنگی

گفتنی است: پایگاه مقاومت امام سجاد(ع) واقع در خیابان کارگر منطقه 1 شهر بوشهر تعداد 20 شهید و پایگاه مقاومت شهید شهرام مجاهدی واقع در مسجد امیرالمومنین (ع) منطقه 1 کوی سنگی مرکز استان تعداد 8 شهید را تقدیم انقلاب و اسلام کرد است.

فعالیت 1220 بسیجی در پایگاه‌های مقاومت شهید مجاهدی و امام سجاد(ع)

یادآور می‌شود، پایگاه مقاومت امام سجاد(ع) و پایگاه مقاومت شهید شهرام مجاهدی از پایگاه‌های فعال حوزه مقاومت کربلا و سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر هستند که به ترتیب 420 نفر بسیجی و 800 نفر بسیجی در این 2 پایگاه محلات مشغول فعالیت فرهنگی و قرآنی هستند.

حامد فکوری

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پایگاه شهید مجاهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۳:۰۰
0
0
با سلام و خسته نباشید و عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین،یک تصحیح در خبر فوق صورت گیرد پایگاه مقاومت بسیج شهید مجاهدی زیر نظر حوزه خاتم الانبیاء(ص) فعالیت میکند ن حوزه کربلا.
باتشکر
captcha