وحدت، همدلی و شرح صدر اساس خط مقاومت دانشجویی باشد/ تهاجم متمرکز دشمنان بر فضاهای آموزشی
کد خبر: 3752667
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۲
آیت‌الله صفایی بوشهری:

وحدت، همدلی و شرح صدر اساس خط مقاومت دانشجویی باشد/ تهاجم متمرکز دشمنان بر فضاهای آموزشی

کانون خبرنگاران نبأ ــ رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر به تحلیل سه لایه نفوذی آمریکایی و انگلیسی پرداخت و گفت: تشکل های دانشجویی باید با وحدت، همدلی، تحمل و شرح صدر در کنار هم باشند و این وحدت به همان اساس خط مقاومت دانشجویی منتج شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، چهارشنبه شب، 11 مهرماه در نشست با دبیران تشکل های دانشجویی دانشگاه‌های استان که در محل مجتمع آدینه کوی شهید مدرس منطقه 1 این شهر برگزار شد، با بیان اینکه نیمه اول امسال برای کشور سخت، پیچیده و پرفراز و نشیب بود و شش ماهه دوم هم همچنین خواهد بود، اظهار کرد: فرایند عملکرد دشمنان در شش ماهه اول سال بر علیه کشور نظام، مقدمه‌ شش ماه دوم خواهد بود.

تهاجم متمرکز دشمنان بر فضاهای آموزشی

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر افزود: با توجه به عمده فعالیت مراکز آموزشی در نیمه دوم سال، بخش عظیمی از آیتمهای تهاجم دشمنان بر فضاهای آموزشی متمرکز خواهد بود.

وی ادامه داد: به همین خاطر باید یک جبهه مقاومت دانشگاهی قوی در مقابل تهاجم جهان استکبار ایجاد و در این زمینه آمادگی لازم کسب شود.

ایجاد جبهه مقاومت دانشگاهی با دارا بودن هفت ویژگی

آیت الله صفایی بوشهری تصریح کرد: ایجاد جبهه مقاومت دانشگاهی نیازمند چند اصل است که اولین آن، حرکت در مسیر مقام معظم رهبری است که همان راه حضرت امام راحل است و باید دارای هفت ویژگی اسلامیت، انقلابی بودن، استکبارستیزی، بصیرت افزایی، هوشمندی زمان شناسانه، وحدت تمامی نیروهای انقلابی و حضور در صحنه باشد.

سه لایه نفوذی آمریکایی و انگلیسی

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ما در مقابل تهاجم جهان استکبار، با سه لایه‌ی مهاجم مواجه هستیم، تصریح کرد: لایه اول، مهاجم رسمی و پیدای خارجی مثل آمریکا و انگلیس است، لایه‌ دوم لایه نیمه پیدای مرتبط با کشورهای مرتجع و مزدوران داخلی آنهاست و لایه‌ سوم لایه پیدا و پنهان داخلی است که پیدای آن، مسئولان ناکارآمد و پنهان آن، افراد سودجویی هستند که دنبال منافع شخصی خود هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عنوان کرد: دشمنان تمام توان خود را گذاشته اند و همه نیروهای خود و همه شیوه های لازم که مکمل هم هستند را به کار گرفته اند که نظام جمهوری اسلامی ایران را از پای در آورند به همین خاطر باید خط مقاومت دانشگاهی به عنوان خط اول ایجاد شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه جهان استکبار به سرکردگی آمریکا به دنبال تهاجم نظامی علیه کشور نیست، خاطرنشان کرد: آخرین خط تهاجم جهان استکبار، تحریم اقتصادی است تا پیوند جامعه با رهبریت از بین رود و وقتی این جدایی صورت گرفت، جامعه را مدیریت کرده و در مسیر براندازی نظام قرار دهند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه در مقابل تهاجم اقتصادی دشمنان، مسئولین در خط مقدم مبارزه هستند، افزود: اولین راهکار در مقابل تهاجم دشمنان این است مسئولین، دانشجویان و نیروهای انقلابی ماهیت تهاجم را بشناسند، آن را افشا کرده و به اطلاع مردم برسانند.

وحدت، همدلی و شرح صدر اساس خط مقاومت دانشجویی باشد

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر وحدت و همدلی تشکل های دانشجویی، اظهار کرد: تشکل های دانشجویی باید با وحدت، همدلی، تحمل و شرح صدر در کنار هم باشند و این وحدت به همان اساس خط مقاومت دانشجویی منتج شود.

وی در پایان با بیان اینکه اگر تشکلها تنها به خودشان بپردازند خط آتش ضعیف خواهد شد، گفت: تشکل های دانشجویی باید با نگاهی که مقام معظم رهبری ترسیم کرده اند، متحد و همدل در کنار هم باشند.

کیوان عمادی

انتهای پیام 

captcha