برپایی نمایشگاه صنایع دستی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در بابلسر
کد خبر: 3785510
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
«فجر ۴۰» /۱۰

برپایی نمایشگاه صنایع دستی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در بابلسر

گروه فرهنگی ــ کارشناس صنایع دستی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بابلسر از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی با رویکرد اقتصاد مقاومتی ‌به‌مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران در این شهرستان خبر داد.

برپایی نمایشگاه صنایع دستی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در بابلسرنرگس لطف‌پور، کارشناس صنایع دستی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بابلسر در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، با اشاره به اهمیت و نقش صنایع دستی در تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور، گفت: صنایع دستی و تقویت آن علاوه بر خلق آثار هنری، می‌تواند کمک بزرگی در رشد و اقتصاد هر منطقه داشته باشد.
وی افزود: با توجه به فرا رسیدن چهل سالگی انقلاب شکوه‌مند اسلامی ایران، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بابلسر پنجمین آیین نکوداشت هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی در این شهرستان برگزار می‌شود.
کارشناس صنایع دستی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بابلسر اظهار کرد: در صبح 13 بهمن‌ماه به پاس قدردانی از هنرمندان برجسته شهرستانی از پرویز نظری، از استادان  صنایع دستی شهرستان بابلسر در رشته مشبک فلز و از اشرف‌السادات متولیان از استادان رشته گلیم از شهرستان فریدونکنار تجلیل می‌شود.
وی افزود: نمایشگاه سه روزه‌ای از 13 الی 15 بهمن‌ماه با حضور هنرمندان صنایع دستی شهرستان بابلسر در مکان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان  برپا است و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت 9 الی 12 و 16 الی 20 جهت بازدید مراجعه کنند.
انتهای پیام
captcha