اجرای هزار برنامه از سوی سپاه کربلای مازندران در دهه فجر
کد خبر: 3785897
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
«فجر ۴۰» /11

اجرای هزار برنامه از سوی سپاه کربلای مازندران در دهه فجر

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: ۹ هزار و ۹۵۷ برنامه در قالب ۴۰ عنوان کلی در دهه فجر به اجرا در‌می‌آید.

اجرای 10000 برنامه سپاه کربلای مازندران در دهه فجربه گزارش ایکنا از مازندران، محمدحسین بابایی، فرمانده سپاه کربلای مازندران  امروز، دهم بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: چهل‌سالگی، سن کمال است و بعد از آن باید تأثیر عمیق پختگی شامل حال انسان شود و انقلاب باید در این سن حرکت خود را با قدرت بیشتری به پیش ببرد.
وی با اشاره به دسیسه‌های دشمنان در آستانه چهل‌سالگی، افزود: امروز شاهد هستیم بر اساس بشارت قرآنی محرومان صاحبان و وارثان زمین خواهند بود.
فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه مردم نسبت به طاغوت کافر بوده و در این باره با یکدیگر وحدت دارند، تصریح کرد: مردم ایران مرد رمضان در تهدیدات اقتصادی و مردم محرم در تهدیدات نظامی هستند و این مهم را در چهل سال انقلاب، با نثار هزاران شهید  ثابت کرده است.
وی با بیان اینکه عامه مردم خیلی پرقدرت‌تر از اول انقلاب مسیر انقلاب را طی می‌کنند، افزود: مادامی که ملت بر اصول متفق هستند اختلاف در مسائل فرعی اشکالی ایجاد نخواهد کرد.
بابایی با بیان اینکه در قرآن کریم آمده است؛ «دشمنان شما پیوسته با شما می‌جنگند تا اینکه شما را از دینتان برگردانند»، اظهار کرد: ما در تداوم انقلاب باید ایستادگی، مقاومت و جهاد علمی داشته باشیم.
وی ادامه داد: جشن محله پاک در قالب طرح محله پاک که به مدت سه سال به طول انجامید جلوه‌ای از خدمات‌رسانی بسیج در مناطق محروم است.
فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه طی شش سالی که مقام معظم رهبری دستور اقتصاد مقاومتی را صادر کردند 25 هزار کارگاه اشتغالزایی در استان ایجاد شد، افزود: طرح «ایران یار» با موضوع فرهنگ‌سازی حمایت از کالای ایرانی، طرح نهضت خدمات‌رسانی به مناطق محروم از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال است.
بابایی گفت: در روز شنبه هفته آینده در سراسر کشور چند هزار پروژه خدمات عمومی و محرومیت‌زدایی به دست فرمانده سپاه کشور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح می‌شود.
وی با بیان اینکه تا پایان سال مالی 97،  746 خانه محروم به مردم تقدیم می‌شود، افزود: در سال 98 حدود 40 هزار پروژه  بعد از دهه فجر در سراسر کشور کلید می‌خورد که سهم مازندرانیک هزار و 600 پروژه است که با اضافه شدن 400 پروژه داخلی به 2 هزار پروژه در سال آینده می‌رسد.
وی با بیان اینکه 9 هزار و 957 برنامه در قالب 40 عنوان کلی در دهه فجر اجرا می‌شود، افزود: برگزاری اردوی جهادی، برگزاری اردوی فرهنگی تربیتی، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، برگزاری افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی و عمرانی و افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج از برنامه‌های سپاه در دهه فجر است.
بابایی گفت: اکران فیلم‌های انقلابی، کلینیک سیار دامپزشکی برای مناطق محروم، جشنواره مسابقات زورخانه‌ای و پهلوانی در آمل، تولید برنامه چهل‌چراغ، تولید نماهنگ ویژه چهل‌سالگی، برگزاری چهل کرسی آزاد اندیشی به کمک بسیج دانشجویی، اعزام 40 گروه متخصصین جهادی را به مناطق محروم از دیگر برنامه‌های دهه فجر سپاه کربلای مازندران است.
وی افزود: با آنکه در این چهل سال دائم تهدید می‌شویم اما توانستیم جزو کشورهای مطرح جهان در موضوعات علمی، صنعت آب، داروهای نوترکیب، سدسازی و هواپیما و... باشیم.
بابایی با انتقاد از اینکه دولت در صنعت خودرو به سمت نخبگان نظامی نیامد، افزود: باید عزم مسئولان بر میدان دادن جوان‌ها باشد و مطمئناً جوان‌هایی که می‌توانند موشک نقطه‌زن تولید کنند می‌توانند خودرویی با استانداردهای لازم بسازند.  
وی اظهار کرد: امروز می‌توانست بیکاری در حد کمترین باشد اما در کنار این وظایفی که دولت دارد، جوان‌ها بدانند که باید به سمت فرهنگ کار و تلاش حرکت کنند.
انتهای پیام

 

captcha