برنامه‌ریزی ندسا برای ۴۰ سالگی دفاع مقدس با بهره‌گیری از بیانیه گام دوم
کد خبر: 3917276
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰

برنامه‌ریزی ندسا برای ۴۰ سالگی دفاع مقدس با بهره‌گیری از بیانیه گام دوم

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یادآوری اینكه در گام دوم انقلاب و چهل سالگی دفاع مقدس قرار داریم، از برنامه‌ریزی گسترده و گام‌های بلند این نیروی برای چهل سالگی دفاع مقدس با بهره‌گیری از بیانیه گام دوم انقلاب خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار علی‌رضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز، 28 مردادماه در بازدید از نمایشگاه دائمی دفاع مقدس استان فارس با یادآوری اینكه در گام دوم انقلاب و چهل سالگی دفاع مقدس قرار داریم، گفت: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چهل سالگی دفاع مقدس با بهره‌گیری از بیانیه گام دوم انقلاب برنامه‌ریزی‌ها و گام‌های بلندی در حوزه‌های مختلف نظامی و در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی برداشته است.

وی تصریح کرد: نمایشگاه دائمی دفاع مقدس استان فارس که در بخش‌های مختلفی از جمله ایران من کجا بود؛ ایران من کجا است و ایران من کجا خواهد بود؛ تقسیم‌بندی شده که ابعاد مختلف دوران با شکوه جنگ تحمیلی را نیز به‌صورت گویا به نسل جوان بیان می‌کند.

تنگسیری ادامه داد: این‌گونه نمایشگاه می‌تواند باعث ترویج فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید باشد و کارسازترین نوع انتقال فرهنگ دفاع مقدس در راستای آشنایی با دستاوردهای دوران 8 سال جنگ تحمیلی است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران افزود: در چهل سالگی دفاع مقدس، ایثارگری‌های رزمندگان نیروی دریایی گرامی داشته خواهد شد و همچنین در جهت تبیین نقش نیروی دریایی سپاه در دوران دفاع مقدس و نقش رزمندگان نیروی دریایی استان فارس در جنگ تحمیلی نیز غرفه این نیرو در نمایشگاه تکمیل و تجهیزات مورد نیاز مستقر و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha