کتاب «برده‌داری مدرن» چاپ شد
کد خبر: 3920109
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹

کتاب «برده‌داری مدرن» چاپ شد

کتاب «برده‌داری مدرن» یکی از جدیدترین آثار منتشر‌ شده در موضوع یهودیت و صهیونیسم، روانه بازار شد.

کتاب «برده‌داری مدرن» چاپ شدبه گزارش ایکنا از قم، یکی از جدیدترین آثار منتشر شده در موضوع یهودیت و صهیونیسم، کتاب «برده‌داری مدرن»، تألیف حمید عبدالکریمی است که به تازگی چاپ و روانه بازار نشر شده است.

این کتاب در 480 صفحه در قطع وزیری است که مطالب در آن با دقت و رعایت سه اصل «مختصر بودن»، «مفید بودن» و «مستند بودن» به گونه‌ای آورده شده تا خواننده در بازه زمانی کم، اطلاعات فراوانی را در خصوص جهان پیرامونی در عصر حاضر به دست آورد.

پازل‌ها در این کتاب به گونه‌ای در کنار هم قرار گرفته‌اند تا یک نمای کلی از برخی از عملکردهای شوم و پنهان شیطان صفتان که پشت پرده در حال برنامه‌ریزی مستمر برای به بردگی کشیدن مردم جهان هستند برای خواننده ترسیم شود تا بتواند با آگاهی برای خود، خانواده و جامعه‌اش در مورد مسائل مختلف تفکر و برنامه‌ریزی کند. 

در این کتاب الف – ماهیت برده‌داران عصر جدید؛ ب – ابزارهای برده‌داری و چگونگی به بردگی کشیدن انسانها توسط آن‌ها شامل: 1. شبکه‌سازی و نفوذ؛ 2. رسانه و تبلیغات؛ 3. بانک، پول؛ 4. بُتِ علم و ایسم‌سازی؛ 5. تحریف ادیان الهی و ایجاد ادیان و عرفان‌های جَعلی و نوظهور؛ 6. تخریب و فروپاشاندن نهاد خانواده؛ 7. صنعتی سازی و پیچیده‌سازی؛ 8. آگروتروریسم، بیوتروریسم؛ 9. مقالات ISI؛ 10. تکنولوژی؛ 11. سازمان‌ها و پروتکل‌های بین‌المللی و ج – راه نجات به تفصیل بیان شده است.

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب می‌توانند به فروشگاه بوستان کتاب واقع در قم چهار راه شهدا و فروشگاه کتاب طه واقع در قم خیابان معلم مجتمع ناشران طبقه سوم مراجعه کنند.

برای خرید اینترنتی کتاب برده‌داری مدرن به آدرس: www.bookroom.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha