جشنواره‌ گوهرهای فاطمی منطقه پدافند هوایی پایان یافت
کد خبر: 4183515
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸

جشنواره‌ گوهرهای فاطمی منطقه پدافند هوایی پایان یافت

آئین اختتامیه جشنواره منطقه‌ای گوهرهای فاطمی نیروی پدافند هوایی با حضور رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی این نیرو به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال تهران برگزار شد.

جشنواره‌ گوهرهای فاطمی منطقه پدافند هوایی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ارتش، آئین اختتامیه جشنواره منطقه‌ای گوهرهای فاطمی نیروی پدافند هوایی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر روشندل، رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال تهران برگزار شد.

طی این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر روشندل، رئیس اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: خانواده به عنوان بنیادی‏‌‌ترین و مهم‌ترین نهاد اجتماعی و انسانی، در شکل‌گیری و تکمیل هویت افراد و جامعه نقش بسزایی دارد.

وی با اشاره به اهداف شوم دشمنان نسبت به نهاد مقدس خانواده افزود: هدف اصلی و چشم‌انداز دشمن در جنگ نرم علیه خانواده، فروپاشی و انحراف روابط خانوادگی و بی‌ارزش جلوه دادن ارزش‌ها و باورهای دینی و آموزه‌های قرآنی همچون عفاف و حجاب در بین آحاد جامعه به ویژه جوانان است.

روشندل با تأکید بر اینکه تغییر سبک زندگی اسلامی ایرانی، یکی دیگر از اهداف دشمنان است، اضافه کرد: دشمنان با استفاده از راهکارهایی همچون خانواده‌زدایی، اخلاق‌زدایی، اعتمادزدایی، باورزدایی و هویت‌زدایی سعی در جایگزینی سبک زندگی غربی به جای سبک زندگی اسلامی ایرانی دارند و در این راستا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده و نخواهند کرد.

وی بیان کرد: رعایت عفاف و حجاب موجب حفظ و انسجام خانواده می‌شود و هدف اصلی اینگونه جشنواره‌ها حفظ و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در خانواده و جامعه است.

در بخش دیگر این مراسم، امیرسرتیپ دوم محمد صادقیان، فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال تهران به سخنرانی پرداخت. وی حجاب را یکی از ضروریات دین اسلام قلمداد کرد و گفت: قرآن کریم آیات متعددی درباره حجاب دارد و این کتاب الهی، حیا را از برجسته‌ترین کمالات زن دانسته و زنان را به عفت در نگاه، پوشش، راه رفتن و گفتار سفارش کرده است.

در این جشنواره گروه‌های هنری مدعو به اجرای برنامه‌ پرداختند. در ادامه از خانواده‌های معظم شهدا، پرستاران مرکز بهداشت و درمان مدافعان آسمان منطقه شمال تهران با اهدای هدیه تجلیل شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha