مراسم تجلیل از معلمان منطقه پدافند هوایی شمال تهران برگزار شد + عکس
کد خبر: 4138494
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶

مراسم تجلیل از معلمان منطقه پدافند هوایی شمال تهران برگزار شد + عکس

مراسم تجلیل از معلمان، فرماندهان بازنشسته، پیشکسوتان، خانواده‌های شهدا و کارکنان پایور منطقه پدافند هوایی شمال(تهران) برگزار شد.

مراسم تجلیل از  معلمان منطقه پدافند هوایی شمال(تهران) برگزار شدبه گزارش ایکنا، مراسمی به مناسبت گرامیداشت روز معلم، روز گذشته، ۱۳ اردیبهشت‌ماه در منطقه پدافند هوایی شمال (تهران) و در جمع معلمان، فرماندهان بازنشسته، پیشکسوتان، خانواده‌های شهدا و کارکنان پایور این منطقه برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام  کیائی‌نژاد، نماینده سابق مردم طالقان در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته معلم به اهمیت و جایگاه تعلیم و تربیت و نقش آن در افزایش بصیرت، آگاهی و اصلاح جامعه پرداخت.

وی با اشاره به مجاهدت‌های شهید مطهری در راه تعلیم و تربیت، او را از جمله اساتیدی دانست که با تکیه بر توانایی‌های علمی، عقیدتی و فلسفی خود از هرگونه شبهه و سؤال در حوزه دین استقبال می‌کرد و گفت: این امر موجب پویایی و انتشار هرچه بیشتر اسلام خواهد شد.

کیائی‌نژاد اظهار کرد: آن شهید بزرگوار با شمشیر قلم و بیان و با منطق و استدلال، با انحرافات شجاعانه مبارزه کرد و پندارهای غلط منحرفان را باطل ساخت و تلاش‌های دین ستیزان و معاندان اسلام را به یأس مبدل ساخت. 

در پایان این مراسم از اساتید ومعلمان قرآنی وهمچنین حافظان و قاریان منطقه با اهدای لوح تقدیر و هدیه  تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha