نهاد خانواده الگوی مهر و اقتدار باشد
کد خبر: 4043025
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸

نهاد خانواده الگوی مهر و اقتدار باشد

عضو هیئت علمی گروه خانواده پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با بیان اینکه زن و مرد باید نقاط قوت همدیگر را برجسته کنند و عیب‌های یکدیگر را بپوشانند، گفت: باید تلاش کنیم نهاد خانواده الگوی مهر و اقتدار باشد.

نهاد خانواده الگوی مهر و اقتدار باشدبه گزارش ایکنا از لرستان، در کارگاه مجازی آموزشی با عنوان «آیین همسرداری» که شامگاه دوشنبه، 23 اسفندماه با مشارکت دانشگاهیان استان لرستان برگزار شد، حجت‌الاسلام محمد زارعی، محمد زارعی، عضو هیئت علمی گروه خانواده پژوهشگاه حوزه و دانشگاه  به‌عنوان سخنران این کارگاه مجازی در رابطه با فلسفه چرایی ازدواج و تشکیل خانواده از منظر دین اسلام، گفت: خداوند متعال ازدواج را برای رسیدن به آرامش انسان و و تربیت توحیدی فرزندان، قرار داده است.

وی با بیان اینکه جایگاه خانواده یک جایگاه بسیار مهم در تعالیم دینی است، افزود: ما باید تلاش کنیم ازدواج آگاهانه در جامعه نهادینه شود.

این مدرس دانشگاه با تأکید بر اینکه زن و مرد باید نقاط قوت همدیگر را برجسته کنند و عیب‌های یکدیگر را بپوشانند، ادامه داد: این نوع برخورد از نشانه‌های کارآمدی نهاد خانواده است و باید تلاش کنیم نهاد خانواده الگوی مهر و اقتدار باشد.

این کارگاه آموزشی با همکاری مشترک نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha