لزوم تولید محتوای مناسب برای شبکه تبلیغی استان بوشهر
کد خبر: 3944116
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵

لزوم تولید محتوای مناسب برای شبکه تبلیغی استان بوشهر

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در نشست با مدیر حوزه‌های علمیه برادران استان بر لزوم استفاده از ظرفیت اساتید برتر برای تولید محتوای مناسب تبلیغی و انقلابی تأکید کرد.

به گزارش ایکنا از بوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، بعدازظهر دوشنبه ۸ دی در دیدار با حجت‌الاسلام رضا خدری، رئیس حوزه‌های علمیه برادران استان و امام جمعه چغادک بر لزوم استفاده از ظرفیت اساتید برتر کشور برای تهیه و تولید محتوای مناسب تبلیغی برای شبکه تبلیغی و طلاب جوان استان تأکید کرد.
 
وی با اشاره به لزوم پشتیبانی و حمایت از فعالیت طلاب و مبلغین اظهار داشت: از ما انتظار می‌رود با تدبیر و برنامه‌ریزی مناسب از طلبه‌های جوان و شبکه تبلیغ در عرصه‌ی ارتباط مؤثر، طرح معارف کاربردی دین و پاسخگویی به شبهات، حمایت مناسب به عمل بیاوریم.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان اینکه ارائه محتوای مناسب باعث ارتقاء شبکه تبلیغی می‌شود، ادامه داد: این طرح می‌تواند علاوه بر روحانیون مستقر، روحانیون طرح هجرت را هم شامل شود و در همین راستا تلاش می‌کنیم، امکان ارتباط با فضلا و کارشناسان قم، تهران و اصفهان را فراهم کنیم و از ظرفیت این اساتید ارزشمند استفاده شود. 
 
در ادامه حجت‌الاسلام خدری، رئیس حوزه‌های علمیه برادران استان در این نشست با بیان اینکه طلاب استان از حیث علمی، معنوی و انقلابی نسبت به سال‌های گذشته ارتقاء مناسبی یافته‌اند، افزود: باید فضا را برای به فعلیت رساندن آنها و ارتقاء شبکه تبلیغی استان فراهم کنیم.
 
گفتنی است، این نشست با حضور حجج السلام سیدعلی‌پناه محمودی‌نیا، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، بردستانی، معاون تبلیغ و زارعی معاون امور طلاب حوزه‌های علمیه برادران استان با موضوع بررسی ظرفیت‌ها  و مسائل شبکه تبلیغی استان برگزار شد.
انتهای پیام
captcha