تأسیسات نفتی و صنعتی کنگان، به یاری بیمارستان کنگان بشتابند
کد خبر: 3963780
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۱
امام جمعه کنگان:

تأسیسات نفتی و صنعتی کنگان، به یاری بیمارستان کنگان بشتابند

امام جمعه کنگان با اشاره به خرابی‌های مکرر دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان کنگان، خواستار همکاری ویژه وزارت نفت و مجموعه صنعت با بیمارستان این شهر شد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام محمود محمودی، امام جمعه کنگان عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به خرابی‌های مکرر دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان گفت: دستگاه سی تی اسکن یکی از نیازهای مبرم بیمارستان این شهر است که نباید آن را نادیده گرفت. حجت‌الاسلام محمودی تصریح کرد: در سه ماه گذشته و در شرایط دشوار کرونایی که نیاز به سی تی اسکن مبرم است، این دومین بار است که این دستگاه دچار مشکل شده است.

امام جمعه کنگان اظهار کرد: حسب شهادت کارشناسان، افزون بر ۱۰ سال از عمر این دستگاه گذشته و تعمیر دیگر جوابگو نیست. وی گفت: تعمیرات به منزله تسکین موقت است و در شرایطی که جان مردم در خطر است، نمی‌توان به سادگی از کنار این مسئله گذشت.

امام جمعه کنگان با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از خدمات بیمارستان مربوط به حوزه صنعت است، بیان کرد: وزارت نفت و مجموعه صنعت با کمک به وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دستگاه سی تی اسکن جدید و پیشرفته برای این قطب درمانی خریداری کنند.

محمودی تأکید کرد: زیبنده نیست شهرستانی که قلب تپنده انرژی اقتصادی کشور است، مردمانش از امکانات مختلف از جمله درمان محروم و در مضیقه و مشقت باشند. وی با اشاره به موقعیت استراتژیک و راهبردی شهرستان کنگان افزود: وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با توجه به شرایط خاص شهرستان صنعتی کنگان و مراجعات مکرر مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر و برخی شهرستان‌های استان فارس و هرمزگان به بیمارستان امام خمینی به عنوان قطب درمان، چاره‌اندیشی اساسی کند.

انتهای پیام
captcha