برگزاری دهمین دوره ترتیل‌خوانی «نوای ملکوت» در استان بوشهر
کد خبر: 3963990
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴
سخنگوی ستاد ترتیل‌خوانی نوای ملکوت در استان بوشهر خبر داد:

برگزاری دهمین دوره ترتیل‌خوانی «نوای ملکوت» در استان بوشهر

سخنگوی ستاد ترتیل‌خوانی نوای ملکوت در استان بوشهر، از برگزاری دهمین دوره ترتیل‌خوانی «نوای ملکوت» در استان بوشهر خبر داد و گفت: متاسفانه امسال نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا از حضور مردم عزیز در برنامه محروم هستیم.

به گزارش ایکنا از بوشهر، سید‌حسین موسوی، سخنگوی ستاد ترتیل‌خوانی نوای ملکوت در استان بوشهر، ظهر امروز با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دهمین سری برنامه ترتیل‌خوانی نوای ملکوت در استان بوشهر گفت: به لطف خدا و با تلاش و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی اعضای ستاد ترتیل‌خوانی نوای ملکوت، این برنامه برای دهمین سال متوالی در ماه مبارک رمضان در بوشهر برگزار می‌شود.

موسوی همچنین افزود: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و با هدف حفظ سلامتی مردم و نیز رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، امسال نیز برنامه‌های این ستاد به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود و از حضور مردم عزیز و روزه دار استان در برنامه ترتیل‌خوانی نوای ملکوت محروم هستیم.

وی اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی به عمل آمده از سوی ستاد ترتیل‌خوانی نوای ملکوت استان مقرر شده این برنامه در طول ماه مبارک رمضان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شود.

سخنگوی ستاد ترتیل‌خوانی نوای ملکوت در استان بوشهر گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته پیش از آغاز ترتیل‌خوانی، تفسیر قرآن برقرار است و مردم عزیز می‌توانند این برنامه را روزانه در ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۷ از طریق گیرنده‌های تصویری و رادیویی خود مشاهده و استماع کنند.

وی همچنین به برگزاری مسابقه پیامکی نوای ملکوت اشاره کرد و افزود: پرسشنامه مسابقه پیامکی تفسیر قرآن کریم به همت ستاد ترتیل‌خوانی استان بوشهر همه روزه از طریق سیمای مرکز بوشهر برای اطلاع‌رسانی عمومی زیرنویس می‌شود و کسانی که پاسخ صحیح را ارسال کنند، به قید قرعه به تعدادی از آنان هدیه‌ای تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha