لزوم توجه به معیشت و سلامت نیازمندان در اولویت برنامه‌های ماه رمضان
کد خبر: 3964335
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹
امام جمعه بوشهر عنوان کرد:

لزوم توجه به معیشت و سلامت نیازمندان در اولویت برنامه‌های ماه رمضان

امام جمعه بوشهر با اشاره به اهمیت توجه مضاعف به امور معیشتی نیازمندان گفت: کمک هرچه بیشتر به معیشت نیازمندان و توجه ویژه به سلامتی باید در اولویت برنامه‌ها قرار بگیرد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر ظهر امروز در ارتباط تصویری در بستر فضای مجازی با خبرنگاران استان با تبریک ماه مبارک رمضان ویژگی‌های این ماه بزرگ الهی را برشمرد و بیان کرد: این ماه بهترین فرصت برای استفاده از برکات و بهره بردن از این فرصت یک ضرورت است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تأکید بر رسیدگی به نیازمندان در ماه مبارک رمضان گفت: رسیدگی به فقرا و نیازمندان یکی از ویژگی ماه مبارک رمضان است که باید از این فرصت استفاده شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به توجه ویژه به مستمندان در ایام ماه مبارک رمضان تأکید کرد: کمک هر چه بیشتر به معیشت نیازمندان و توجه ویژه به سلامتی باید در اولویت برنامه‌ها قرار بگیرد.

صفایی بوشهری با بیان اینکه دشمنان همواره درصدد ایجاد مشکلات به جامعه مسلمانان هستند تصریح کرد: پایداری و استقامت یکی دیگر از آموزه‌های ماه مبارک رمضان است.

وی با اشاره به شیوع مجدد ویروس کرونا و نقش مردم در شکستن زنجیره انتقال این ویروس اظهار کرد: با توجه به وضعیت خطرناک این بیماری بر روی سلامت مردم، باید بیش از پیش شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کرد و از بهترین کارهای ماه مبارک رمضان توجه ویژه به سلامتی در عرصه مقابله با کرونا است.

نماینده ولی فقیه در استان، یکی از مهم‌ترین نمادهای شهر و روستای قرآنی داشتن شاخصه‌های اصیل هویت اسلامی و دینی دانست و گفت: بهترین شیوه قرائت قرآن، هدایت‌یابی و عمل بر اساس آموزه‌های قرآنی است تا زمینه سعادت انسان فراهم شود.

انتهای پیام
captcha