دیدار آیت‌الله صفایی‌بوشهری با خانواده شهید آرمان علی‌وردی + عکس
کد خبر: 4155298
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰

دیدار آیت‌الله صفایی‌بوشهری با خانواده شهید آرمان علی‌وردی + عکس

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، شامگاه ۲۴ تیرماه، با خانواده‌های آرمان علی‌وردی و حسن گورکی به‌عنوان شهدای امر به معروف و نهی از منکر در مجتمع فرهنگی و پژوهشی آدینه محله شهید مدرس منطقه یک این شهر دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

تجلیل از خانواده‌های شهدای امر به معروف

به گزارش ایکنا از بوشهر، خانواده شهید آرمان علی‌وردی، شامگاه ۲۴ تیرماه، در گلزار شهدای بهشت صادق(ع) محله فردوس منطقه یک شهر بوشهر حضور یافتند و بر مزار مطهر شهید حسن گورکی، اولین شهید امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر ادای احترام و قرائت فاتحه کردند.

این خانواده شهید به‌منظور برپایی همایش پاسداشت شهید آرمان علی‌وردی از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر و فرمانداری شهرستان بوشهر به این مراسم، با شعار «اجتماع بزرگ خواهران آرمان در دفاع از تحکیم بنیاد خانواده» به شهر حماسه و مجاهدت دعوت شده‌اند.

تجلیل از خانواده‌های شهدای امر به معروف 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، شامگاه ۲۴ تیرماه، با خانواده‌های آرمان علی‌وردی و حسن گورکی به‌عنوان شهدای امر به معروف و نهی از منکر در مجتمع فرهنگی و پژوهشی آدینه محله شهید مدرس منطقه یک این شهر دیدار و گفت‌و‌گو و از آن‌ها تجلیل کردند.

خبرنگار، سیده‌فردوس رضوی
عکاس، حامد فکوری 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha