برگزاری پنجمین مرحله رزمایش همدلی و احسان در شهرستان دیلم
کد خبر: 3963996
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خبر داد:

برگزاری پنجمین مرحله رزمایش همدلی و احسان در شهرستان دیلم

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از برگزاری پنجمین مرحله رزمایش همدلی و احسان در شهرستان دیلم خبر داد و گفت: به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان، هزار و پانصد بسته مواد غذایی از سوی خیرین شهرستان دیلم تهیه و بسته‌بندی گردید و میان نیازمندان توزیع شد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، احمد لطفی، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر، ظهر دوشنبه در حاشیه رزمایش همدلی و احسان که شهرستان دیلم برگزار شد، گفت: مردم مؤمن و نیکوکار استان بوشهر همواره در کارهای انسان دوستانه و کمک به هم نوع پیشگام هستند و با وجود مشکلات اقتصادی و بیماری کرونا، همشهریان نیازمند خود را فراموش نکردند.

لطفی همچنین گفت: در ادامه مرحله پنجم رزمایش همدلی و احسان، در قالب طرح احسان رمضان هزار و ۵۰۰ بسته مواد غذایی در شهرستان دیلم تأمین و به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان میان نیازمندان توزیع شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در ادامه گفت: این کار با همکاری کمیته‌امداد، ستاد اجرایی فرمان امام‌(ره)، گروه‌های جهادی، بسیجی، خیریه‌ها و دفتر امام جمعه در شهرستان دیلم انجام شده است تا این اقلام مواد غذایی به دست نیازمندان برسد.

وی با اشاره به اقلام موجود در بسته‌های کمک معیشتی تهیه شده گفت: این اقلام شامل یک کیسه برنج، روغن، رب، خرما، شکر، ماکارونی و حبوبات است که به ارزش تقریبی 4 میلیون ریال می‌باشد.

لطفی در پایان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قصد داریم تا در ماه مبارک رمضان بیش از ۵۰ هزار بسته مواد غذایی خشک و بیش از ۶۰۰ هزار پرس غذا طبخ کرده و در بین نیازمندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد استان توزیع کنیم.

انتهای پیام
captcha