احداث خانه امید برای بازنشستگان، از اولویت‌های شورای شهر بوشهر است
کد خبر: 3963779
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵
رییس شورای اسلامی شهر بوشهر:

احداث خانه امید برای بازنشستگان، از اولویت‌های شورای شهر بوشهر است

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر از احداث خانه امید برای بازنشستگان خبر داد و گفت: دهکده گردشگری امام علی(ع) از جمله مناطقی است که برای ساخت خانه امید بررسی شده است.

به گزارش ایکنا از بوشهر، داریوش پوربهی، رییس شورای شهر بوشهر عصر امروز نشستی با مدیر صندوق بازنشستگان استان بوشهر داشت.
 
در این نشست که در شورای شهر بوشهر برگزار شد، پوربهی ضمن ابراز تمایل شورای شهر بوشهر به همکاری با کانون بازنشستگان برای ساخت خانه امید در دهکده گردشگری، گفت: قرار بود خانه امید در بوستان شغاب احداث شود، اما مطابق نامه 18 اسفندماه سال گذشته، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر، این بوستان از جمله محوطه‌های باستانی و تاریخی به شمار می‌رود و هرگونه دخل و تصرف و تخریب در آن پیگرد قانونی و مجازات دارد.
 
پوربهی بیان کرد: پس از محدودیت اعمال شده، دهکده گردشگری امام علی(ع) یا همان بوستان امید بوشهر از جمله مناطقی است که برای ساخت خانه امید بررسی شد.
 
رییس شورای شهر اسلامی بوشهر ادامه داد: با توجه به اینکه در طرح دهکده گردشگری امام علی(ع) بوشهر، مجموعه ورزش‌های آبی، نمایشگاه و باغ گیاه‌شناسی، سینما و کتابخانه در نظر گرفته شده است، این منطقه می‌تواند ظرفیت مناسبی برای ایجاد خانه امید باشد. 
 
وی افزود: درصورت موافقت مراجع مربوط برای ساخت خانه امید در این منطقه، برای بهبود شرایط حضور بازنشستگان، یک خط اتوبوسرانی ویژه نیز به این محل اختصاص داده می‌شود.
 
پوربهی اظهار کرد:  احداث خانه امید در محیطی مناسب و در شأن بازنشستگان همواره در اولویت شورای شهر بوشهر قرار داشته و از آن حمایت می‌کند.
انتهای پیام
captcha