تعطیلی مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ در گناوه
کد خبر: 3963716
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵

تعطیلی مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ در گناوه

فرماندار گناوه با اشاره به وضعیت قرمز این شهرستان گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا، مشاغل گروه ۲، ۳ و ۴ تا بهبود وضعیت تعطیل هستند و درصورت بازبودن، جریمه و پلمب خواهند شد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، غلامرضا مهرجو، فرماندار گناوه در جلسه ستاد مبارزه با کرونا این شهرستان گفت: اکیپ نظارتی ستاد مقابله با کرونا، نظارت بر گروه شغلی یک را تشدید کنند و این روند تا تغییر شرایط فعلی ادامه داشته باشد.
 
مهرجو از اصناف به ویژه نانوایی‌ها نیز درخواست کرد تا از ارائه خدمات به مشتریان بدون ماسک خودداری کنند و گفت: اعمال مقررات مربوط به تردد شبانه با جدیت پیگیری و باید آثار و نتایج آن در کاهش ترددها  نمایان شود.
 
وی بیان کرد: شرایط کنونی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌ویژه استفاده از ماسک می‌توان مدیریت و کنترل کرد که همه آحاد جامعه باید در این زمینه همیاری و کمک کنند.
 
فرماندار گناوه افزود: طبق هماهنگی صورت گرفته با مراجع قضایی، برگزاری هرگونه مراسم‌ در خانه باغ‌ها یا سایر اماکن ممنوع است و در صورت برگزاری برخورد جدی صورت خواهد گرفت که قطع انشعابات آب و برق یکی از مجازات‌ها پیش بینی شده خواهدبود.
 
مهرجو با اشاره به مسئولیت همگانی در قبال سلامتی مردم اظهار کرد: دستگاه‌های عمومی و خصوصی باید پای کار بیایند تا بتوانیم با همراهی و همیاری مردم از شرایط سخت کنونی کرونایی گذر گنیم.
انتهای پیام
captcha