مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی تنگستان برپا شد
کد خبر: 3977873
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی تنگستان برپا شد

طی مراسمی حجت الاسلام سعید توکلیان به سمت رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی تنگستان معرفی شد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، آئین تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تنگستان امروز، 26 خرداد با حضور حجج الاسلام حبیب پهلوزاده، امام جمعه اهرم، محمدرضا طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی و عبدالحسین رفیعی پور، فرماندار تنگستان و جمعی از مسئولان شهرستانی در دفتر امام جمعه اهرم برگزار شد،

در این مراسم حجت‌الاسلام سعید توکلیان با حکمی از سوی مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی تنگستان منصوب و همچنین در این آئین از خدمات حجت‌الاسلام ابوالفضل بحرینی، رئیس سابق این اداره نیز تجلیل شد.

حجت‌الاسلام پهلوزاده، امام جمعه اهرم با اشاره به جایگاه سازمان تبلیغات اسلامی گفت: رسالت و جایگاه سازمان تبلیغات اسلامی در گام دوم انقلاب و تمدن‌سازی اسلامی خطیر و سرنوشت‌ساز است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر نیز در ادامه مراسم گفت: ترویج تقوای الهی و کلمه توحید وظیفه همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی است که در این مسیر، هم‌افزایی مدیران دلداده‌ ارزش‌های دینی، برطرف‌کننده‌ کمبودهای مادی خواهد بود.

حجت‌الاسلام طاهری افزود: با توجه به ظرفیت‌های شهرستان تنگستان و لزوم تقویت فعالیت‌های فرهنگی منطقه، حجت‌الاسلام توکلیان به عنوان مدیری مجرب در عرصه‌ فرهنگ دینی، به خدمت در این شهرستان منصوب شد.

حجت الاسلام بحرینی، رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی تنگستان نیز با اشاره به ظرفیت‌های قرآنی شهرستان تنگستان، گفت: تنگستان دارای استعدادهای فراوانی در زمینه قرآن، مداحی و فعالیت‌های جهادی است و نبود زیرساخت اداری، کمبود اعتبار و کارشناسی در شهرستان از چالش‌های مهم فعالیت فرهنگی این شهرستان است.

رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی تنگستان با اشاره به فعالیت‌های سازمان تبلیغات بیان کرد: فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی بسیار مهم و حساس است.

حجت‌الاسلام توکلیان، استکبارستیزی را ویژگی‌های خاص شهرستان تنگستان برشمرد و گفت: این دیار، خاستگاه عالمان برجسته‌ای مانند علم الهدی اهرمی و معتقد اهرمی بوده است و امیدوارم با همکاری سایر ادارات و مجموعه‌های تنگستان بتوانیم در اعتلای فرهنگ دینی این شهرستان باعظمت نقش خود را ایفا کنیم.

ترویج تقوای الهی و کلمه توحید، وظیفه همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی است/ ارسالی چهارشنبهترویج تقوای الهی و کلمه توحید، وظیفه همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی است/ ارسالی چهارشنبه

ترویج تقوای الهی و کلمه توحید، وظیفه همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی است/ ارسالی چهارشنبه

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha