دعوت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به مشارکت حداکثری در انتخابات
کد خبر: 3978015
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹

دعوت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به مشارکت حداکثری در انتخابات

دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه‌های مرتبط برای حضور در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با صدور بیانیه‌ای آحاد مردم و به ویژه کارکنان دانشگاه، شبکه بهداشت و درمان، بیمارستان‌ها و پایگاه‌های اورژانس را به مشارکت در انتخابات پیش رو دعوت کرد. متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی

بنیان نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است که مهمترین جلوه آن در انتخابات متجلی می‌شود.

28 خرداد ماه 1400 را می‌توان یکی از مهمترین روزهای تاریخ کشور دانست، چرا که همه دشمنان نظام چشم‌های خود را به صندوق‌های رای دوخته اند و امیدوارند با مشارکت پایین، خیال خام آنها تعبیر شود.

اکنون زمانی است که مانند چهار دهه گذشته، مردم همیشه در صحنه می‌توانند با انداختن رای خود به صندوق، نقشه‌های شوم دشمن را نقش بر آب کرده و با مشارکت حداکثری، ایران اسلامی را بار دیگر در عرصه‌های بین‌المللی سربلند کنند.

روز جمعه همه با هم به پاس قدردانی از تلاش مدافعان سلامت و به یاد شهدای مدافع سلامت با شرکت در انتخابات در سرنوشت کشور خود سهیم می‌شویم و این رسالت سنگین و مهم را که بر دوش تک تک ما افراد هست همچون سفید پوشانی که در روزهای سخت جنگ سرد با ویروس منحوس کرونا وطن و هم وطنان را تنها نگذاشته و با دست خالی به میدان نبرد رفته اند، ما هم به عرصه انتخابات می‌رویم تا دین خود را نسبت به وطن و کشور ادا کرده و روزی تاریخی را رقم بزنیم، تا همگان بدانند در شرایط سخت اپیدمی بیماری ناشناخته ویروس کووید 19 مردم ایران برای آینده کشور خود از هیچ تلاشی دست بر نمی‌دارند.

از این رو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از آحاد مردم عزیز کشورمان و به ویژه کارکنان این سازمان را، به مشارکت گسترده در این انتخابات دعوت می‌کند تا در سایه الطاف الهی، سال‌های پیش رو، دوران عزت و سربلندی روزافزون میهن اسلامی ما باشد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha