عدم شرکت در انتخابات؛ سفارش دشمن و رسانه‌های وابسته
کد خبر: 3978156
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
امام جمعه دیر تصریح کرد؛

عدم شرکت در انتخابات؛ سفارش دشمن و رسانه‌های وابسته

امام جمعه دیر با اشاره به دعوت رسانه‌های ضد انقلاب در راستای عدم شرکت در انتخابات گفت: تمام رسانه‌های جهانی و منطقه‌ای علیه جمهوری اسلامی برنامه دارند و عدم شرکت در انتخابات، توصیه و سفارش دشمن و رسانه‌های وابسته به آنان است.

عدم شرکت در انتخابات، توصیه و سفارش دشمن و رسانه‌های وابسته به آنان است/ ارسالی پنج شنبهبه گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه دیر، 27 خردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه به موضوع حضور حداکثری در انتخابات اشاره کرد و گفت: آحاد مردم، همدیگر را برای حضور در انتخابات دعوت کنند و این مصداق امر به معروف است.

حسینی با اشاره به فعالیت رسانه‌های معاند بر علیه ایران اظهار کرد: تمام رسانه‌های جهانی و منطقه‌ای علیه جمهوری اسلامی برنامه دارند و عدم شرکت در انتخابات، توصیه و سفارش دشمن و رسانه‌های وابسته به آنان است.

امام جمعه دیر قهر با صندوق‌های رأی را امری اشتباه برشمرد و تصریح کرد: قهر با صندوق‌های رأی امری اشتباه است و مردم ایران اسلامی باید با حضور حداکثری، توطئه‌های دشمنان قسم خورده انقلاب را همانند گذشته نقش بر آب کنند.

وی اضافه کرد: مردم کمبودها و مشکلاتی دارند اما با وجود این همه مشکلات پای صندوق‌های رأی می‌آیند و این نشانه بصیرت بالای مردم است.

حجت‌الاسلام حسینی حل مشکلات بین‌المللی را در گرو مشارکت حداکثری دانست و گفت: اگر می‌خواهیم مشکلات داخلی و بین‌المللی و دیپلماسی حل شود باید در انتخابات مشارکت حداکثری و بخاطر ایران اسلامی و تعیین سرنوشت خود در انتخابات حضوری فعال داشته باشیم.

وی گفت: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی حق رأی و شرکت در انتخابات بوده است و نباید کاری کنیم که به اسلام ضربه وارد کنیم و امنیت کشور را به خطر بیندازیم.

امام جمعه دیر افزود: انداختن یک رأی در صندوق می‌تواند در انتخاب رئیس جمهور آینده سرنوشت ساز و تأثیرگذار باشد.

حسینی در رابطه با انتخاب نامزد اصلح گفت: برای انتخاب گزینه اصلح باید عملکرد و برنامه و سابقه را کنار هم بگذاریم و آگاهانه رأی دهیم و انتخابی صحیح داشته باشیم.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha