بستری ۳۴۰ بیمار مبتلا به کرونا/ جان باختن ۲ نفر در بوشهر
کد خبر: 3978451
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹
دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر:

بستری ۳۴۰ بیمار مبتلا به کرونا/ جان باختن ۲ نفر در بوشهر

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر در تاریخ جمعه ۲۸ خردادماه، ۳۴۰ نفر است.

سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۵ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۳۴ مورد به کرونا قطعی است.
وی درباره بیماران بستری در بخش‌های ویژه چنین گفت: در حال حاضر ۴۱ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که از این تعداد ۱۶ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۶۰ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.
کشمیری بابیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۲۱۷ هم استانی جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا ازدست‌داده‌اند، گفت: متأسفانه مرگ ۲ نفر دیگر از هم استانی‌های ما به دلیل ابتلا به کرونا در روز ۲۸ خرداد به تأیید رسید.
وی جزئیات موارد فوتی ۲۸ خرداد را چنین عنوان نمود: یک بانوی ۸۳ ساله باسابقه ابتلا به فشارخون بالا و یک آقای ۶۸ ساله باسابقه دیابت موارد فوتی استان بوشهر در این روز را به ثبت رساندند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۴۸۲۷۳ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha