مداحان نقش مهمی در بصیرت بخشی به آحاد مختلف مردم دارند
کد خبر: 3978190
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

مداحان نقش مهمی در بصیرت بخشی به آحاد مختلف مردم دارند

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در نشست کانون مداحان استان با تأکید بر لزوم بصیرت‌بخشی به آحاد مختلف جامعه گفت: نقش مداحان در مشارکت حداکثری و بصیرت‌بخشی در انتخاب اصلح بسیار مهم است.

مداحان نقش مهمی در بصیرت بخشی به آحاد مختلف مردم دارند/ ارسالی پنج شنبهبه گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، 27 خردادماه در نشست کانون مداحان استان اظهار کرد: شما برای طیفی از جامعه مرجع اعتماد هستید و در امر خطیر انتخابات وظیفه دارید بررسی و تحقیق کنید که بتوانید نقش خود را در راستای روشنگری و آگاهی‌بخشی به جامعه‌ی هدف برای دستیابی به انتخاب اصلح به خوبی ایفا کنید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرموده‌ی حضرت امام (ره) که فرمودند: «اگر مشکلات نظام اداری را اصلاح نکنید مردم انقلاب را هم کنار خواهند زد» اضافه کرد: همه ما مسئولیت داریم در شکل‌گیری دولتی انقلابی که دغدغه‌ مصالح اسلام و انقلاب و حل مشکلات مردم را داشته باشد، تأثیرگذار باشیم.

وی در ادامه‌ی سخنان خود با اشاره به رسالت مداحان در روشنگری برای مردم در عرصه‌های مختلف و به‌ویژه انتخابات، بیان کرد: اگر دغدغه باقی ماندن اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی را داریم باید بر لزوم مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح تأکید داشته باشیم.

طاهری ادامه داد: دشمنان انقلاب به سرکردگی استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل تلاش گسترده‌ای در ایجاد روحیه‌ یأس و ناامیدی و جلوگیری از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و کاهش مشارکت عمومی در انتخابات انجام داده‌اند که با تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری و نقش‌آفرینی آحاد جامعه و به‌ویژه نیروهای انقلابی این تلاش‌های مذبوحانه همانند گذشته بی اثر خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: هرکس نسبت به طیف مخاطب خود مسئولیت دارد نسبت به دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح با تمام توان و ظرفیت خود اقدام کند و در همین راستا مداحان نقش ارزشمندی ایفا می‌کنند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha