قهر با صندوق‌های رأی به صلاح کشور و مردم نیست
کد خبر: 3978347
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵

قهر با صندوق‌های رأی به صلاح کشور و مردم نیست

رئیس جامعه مدرسین حوزه علیمه قم با اشاره به لزوم مشارکت مردم در انتخابات گفت: انتخابات موجب امیدواری مردم ایران است و قهر آنها در این شرایط به صلاح کشور و ملت نیست.

به گزارش ایکنا از بوشهر، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علیمه قم و نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری شامگاه پنج‌شنبه، 27 خرداد با حضور در بین اصحاب رسانه‌ها گفت: انتخابات موجب امیدواری مردم ایران است و قهر آنها در این شرایط به صلاح کشور و ملت نیست.

حسینی‌بوشهری با اشاره به لزوم دشمن‌شناسی مردم تصریح کرد: مردم نباید تحت تأثیر دشمنان قرار بگیرند چون آنها دلسوز ملت ایران نیستند و اگر آنها خیر و صلاح ما را می‌خواستند به طور یقین ما را تحریم نمی‌کردند.

 رئیس جامعه مدرسین حوزه علیمه قم با تأکید بر لزوم آینده‌نگری مردم نسبت به انقلاب تصریح کرد: در این شرایط دشمنان و دوستان انقلاب نظاره گر تصمیم ملت ایران هستند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: دوستان انقلاب منتظر این هستند که ملت ایران چه حماسه‌ای خلق می‌کنند و دشمنان نیز نظاره گر این هستند که آیا ملت ایران تسلیم حرف‌ها و تبلیغات آنها می‌شوند یا خیر پس ملت سلحشور ایران با حضور در پای صندوق‌های رأی دشمنان این نظام را مأیوس کنند.

وی در پایان افزود: مطمئن هستیم ملت آگاه است و بدون لحظه‌ای درنگ برای حمایت و تقویت پایه‌های نظام جمهوری اسلامی در صحنه حاضر هستند.

 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha