وحدت بر محور ولایت؛ عامل سرنوشت ساز در ایران
کد خبر: 3978450
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵
امام جمعه بوشهر بیان کرد:

وحدت بر محور ولایت؛ عامل سرنوشت ساز در ایران

امام جمعه بوشهر با اشاره به اهمیت وحدت بر محور ولایت گفت: «وحدت» بر محور «ولایت» و بر اساس مسئولیت دینی و ملی در شرایط کنونی نظام مقدس اسلامی، یکی از عوامل مهم و سرنوشت ساز جهان اسلام و ایران اسلامی است.

به گزارش ایکنا از بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر روز 28 خرداد در گفت‌وگو با اصحاب رسانه، گفت: یکی از آموزه‌های مهم اجتماعی اسلامی، «وحدت مسئولانه» مردم در عرصه‌های مختلف خانوادگی، سیاسی، اجتماعی و حتی حوزه‌های اقتصادی و دفاعی بوده که این وحدت از مؤلفه‌های قدرت بوده است و مایه اقتدار شخصی، اجتماعی و ملی خواهد شد.

صفایی بوشهری در ادامه افزود: «وحدت» بر محور «ولایت» و بر اساس مسئولیت دینی و ملی در شرایط کنونی نظام مقدس اسلامی، یکی از عوامل مهم و سرنوشت ساز جهان اسلام و ایران اسلامی است و دشمنان همواره در اندیشه، عزم و عمل توطئه آمیز برای از بین بردن آن است.

امام جمعه بوشهر با تبریک میلاد سراسر نور حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع)، بیان کرد: در دنیا پیرو راه آن امام باشیم تا در آخرت مورد شفاعت ایشان قرار بگیریم.

وی با اشاره به آیه شریفه «کَلِمَةُ لا إلهَ إلّا اللّهُ حِصنی فَمَن دَخَلَ حِصنی اَمِنَ مِن عَذابی»، بیان کرد: امام رضا(ع) شرط تحقق ایمان مومنان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به حضور مردم در انتخابات تصریح کرد: حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در استان ولایتمدار بوشهر نشان از بصیرت، ولایتمداری و وفاداری به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب دارد و مایه یأس و ناامیدی دشمنان اسلام و ایران می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه استان بوشهر ضمن تشکر از حضور پرشکوه و حماسی مردم در انتخابات، بیان کرد: از تمامی مردم که تاکنون موفق به حضور در صحنه برای رأی نشده‌اند تقاضا دارم با شرکت پربصیرت خود در سرنوشت همه جانبه خود و مملکت ایران نقشی مهم ایفا کنند.

وی در پایان افزود: کاندیدها و ستادهای انتخاباتی آنان بعد از روز انتخابات رقابت را تبدیل به رفاقت، وحدت و همدلی کنند و در صورت لزوم تمام امور را نیز از طریق قانون پیگیری کنند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha