حجاب حریم عفت زن در جامعه است
کد خبر: 3984684
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶

حجاب حریم عفت زن در جامعه است

مدیر حوزه علمیه نرجسیه(س) رودان حجاب را حریم عفت زن در جامعه دانست و گفت: بی‌حجابی در جامعه مهم‌ترین حربه دشمن است بدون اینکه نیاز به سلاح جنگی داشته باشد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه استان، عاطفه انصاری، مدیر حوزه علمیه نرجسیه(س) شهرستان رودان، اظهار کرد: حجاب مایه رساندن زن به رتبه عالی معنویت و حصار و حریم عفت زن و سنگر محکمی است که به زن شخصیت و احترام می‌بخشد.

وی افزود: اسلام که زن را گوهر گران‌بهای هستی می‌داند، حجاب را همچون صدف، بهترین وسیله برای حفظ و ثبات شخصیت او معرفی کرده و بر این اساس، زنان هر مقدار بی‌پوشش و بی‌حجاب باشند عزت و شخصیت آنان آسیب‌پذیرتر است و برعکس هر چه با حجاب و با وقار ظاهر شوند، حافظ عزت و حیثیت خویش، مایه افتخار اعضای خانواده و باعث تحکیم ارکان خانواده هستند.

مدیر حوزه علمیه نرجسیه(س) رودان تصریح کرد: مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) فرمودند: «زن مسلمان ایرانی تاریخ جدیدی را پیش چشم زنان جهان گشود و ثابت کرد که می‌توان زن بود، عفیف بود، محجبه و شریف بود و در عین حال، در متن و مرکز بود. می‌توان سنگر خانواده را پاکیزه نگاه‌ داشت و در عرصه‌ سیاسی و اجتماعی نیز سنگرسازی‌های جدید کرد فتوحات بزرگ را به ارمغان آورد». بی‌حجابی در جامعه مهم‌ترین حربه دشمن است بدون اینکه نیاز به سلاح جنگی داشته باشد.

انصاری در پایان یادآور شد: امام صادق(ع) فرموده‌اند: «اگر زن عفت داشته باشد به دنیا می‌ارزد و اگرنه به خاک هم نمی‌ارزد». بدهی است که هر زن ایرانی بر اساس فرهنگ ملی و باورهای خود، خواهان حجاب است.

انتهای پیام
captcha