نذورات عید تا عید در اردبیل توزیع شد + فیلم
کد خبر: 3986431
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶

نذورات عید تا عید در اردبیل توزیع شد + فیلم

مدیر قرارگاه گروه جهادی دریادلان اردبیل، گفت: نذر عید تا عید مردم استان جمع‌آوری و بر اساس نیت خیرین میان نیازمندان توزیع شد.

نذورات عید تا عید به صورت حضوری و غیرحضوری در اردبیل توزیع شدحامد دریادل، مدیر قرارگاه گروه جهادی دریادلان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: نذر عید تا عید مردم استان جمع‌آوری و بر اساس نیت خیرین بین نیازمندان توزیع شد.

وی ادامه داد: یکی از رسوم دیرین در کشور، رسم پسندیده اعیاد قربان و غدیر است که از منابع دینی و سیره ائمه معصومین(ع) گرفته شده، از این رو مردم خیر، سید و حجاجی که سال‌های قبل به زیارت حج مشرف شده بودند، بر اساس سنت اسلامی قربانی انجام دادند.

دریادل اظهار کرد: در مناطق روستایی به واسطه کوچک بودن فضای جغرافیایی و شناخت افراد از یکدیگر، گوشت قربانی و سایر نذورات و کمک‌ها به راحتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد و با توجه به بحث گرانی و سخت‌تر شدن امکان خرید گوشت برای همه افراد، مشارکت افراد را تجمیع کرده و به نیت اهدا کنندگان، نذر عید تا عید را به جای آوردیم.

مدیر قرارگاه گروه جهادی دریادلان اردبیل گفت: از دیگر اقدامات این مجموعه در سه ماه ابتدای سالجاری می‌توان به اهدای جهیزیه عروس از سوی خیرین استان اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha