۱۳ شهریور آغاز سال جدید حوزه‌های علمیه است
کد خبر: 3993306
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
رستم‌نژاد خبر داد:

۱۳ شهریور آغاز سال جدید حوزه‌های علمیه است

حجت ‌الاسلام و المسلمین مهدی رستم‌نژاد، معاون آموزش حوزه، گفت:‌ آغاز سال تحصیلی رسماً روز شنبه ۱۳ شهریورماه به صورت افتتاحیه مجازی در قم برگزار خواهد شد. 

۱۳ شهریور آغاز سال جدید حوزه‌های علمیه استبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی رستم‌‌نژاد، تدابیر اتخاذ شده در خصوص شروع سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ و شرایط فراگیری دروس حوزوی را با توجه به شیوع ویروس کرونا در وضعیت کلی کشور تشریح کرد.

معاون آموزش حوزه ‌های علمیه گفت: آغاز سال تحصیلی رسماً روز شنبه ۱۳ شهریورماه به صورت افتتاحیه مجازی در شهر قم برگزار خواهد شد.

رستم‌نژاد بیان کرد: در خصوص حضوری یا غیرحضوری بودن کلاس‌‌ها، اگرچه اولین اولویت در آموزش، برگزاری کلاس ‌ها به صورت حضوری و نشست چهره به چهره استاد و شاگرد است ولی با توجه به شرایط حال حاضر شیوع بیماری در کشور، همچنین با توجه به تبعیت از سیاست‌­های اعلامی ستاد ملی کرونا، کماکان فراگیری درس­‌ها و برگزاری کلاس‌­ها، کارگاه­‌های آموزشی، نشست­‌های علمی و برگزاری هر گونه برنامه­‌ای که مستلزم تجمعات باشد، به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: از اساتید تقاضا می‌شود با توجه به تجهیز و تکمیل سامانه آموزش مجازی، فایل‌های درسی را در این سامانه در پیشخوان حوزه‌­های علمیه، بارگزاری کرده تا طلاب بتوانند به صورت مجازی از آن استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha