آیین پایانی و تجلیل از برترین‌های «بصائر ۵» برگزار می‌شود
کد خبر: 3995609
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶

آیین پایانی و تجلیل از برترین‌های «بصائر ۵» برگزار می‌شود

مدیر دارالقرآن شهرداری منطقه ۲ تهران درباره زمان برگزاری آیین پایانی مسابقه قرآنی بصائر ۵ و تجلیل از ۱۵ برگزیده آن گفت: روز دقیق برگزاری این آیین، اطلاع‌رسانی می‌شود.

سیدحسن دهقان، مدیر دارالقرآن شهرداری منطقه ۲ شهر تهران در گفت‌وگو با ایکنا پیرو عدم برگزاری آیین اختتامیه مسابقه قرآنی بصائر ۵ و سرانجام تجلیل از برگزیدگان این مسابقه قرآنی، گفت: این تعویق به دلیل روند صعودی ویروس کرونا است که در صورت بهبود شرایط روز دقیق برگزاری این مراسم اطلاع‌رسانی خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


پیش از این، با پیگیری‌های ایکنا نیز اعلام شده بود که تمام همت برای برگزاری آیین پایانی پیش از آغاز محرم می‌شود که این امر محقق نشد. 

یادآور می‌شود، مسابقه قرآنی بصائر ۵ از سوی شورای عالی قرآن شهرداری تهران و به همت دارالقرآن مرکزی شهرداری منطقه ۲ تهران و با اجرای یکی از مؤسسات قرآنی با حضور 70 نفر طی ماه‌های پایانی سال ۹۹ برگزار شد.

این مسابقه در رشته‌های صوت و لحن نوجوانان(در دو سطح مبتدی و پیشرفته)، حفظ جزء اول، حفظ سوره مبارکه بقره، حفظ پنج جزء، ترتیل و مفاهیم سوره غافر و اذان(تقلیدی) ویژه بانوان و آقایان علاقه‌مند طی دو مرحله مقدماتی و فینال به صورت مجازی برپا شد که از میان شرکت‌کنندگان ۱۵ نفر برگزیده شدند.

انتهای پیام
captcha