۲ هزار بوشهری بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند
کد خبر: 4009552
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
رئیس دانشگاه علوم پزشکی:

۲ هزار بوشهری بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در جلسه ستاد مبارزه با کرونا به ارائه آماری از مرگ و میر بر اثر کرونا در استان پرداخت و گفت: متأسفانه در ۲۰ ماه گذشته، ۲ هزار بوشهری بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند.

جلسه ستاد مبارزه با کرونا بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر‌، سعید کشمیری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر روز گذشته 9 آبان‌ماه در نشست مدیریت بیماری کرونا در استان بوشهر گفت: ۵۰ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال استان بوشهر در برابر بیماری کرونا ایمن شده‌اند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر با اشاره به وضعیت واکسیناسیون صورت گرفته در سطح استان تشریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده تا آذرماه درصد ایمنی در استان بوشهر در مقابله با کرونا به ۸۰ درصد افزایش می‌یابد.

کشمیری همچنین به ارائه آماری از بیماران بستری در بخش‌های کرونایی استان پرداخت و اضافه کرد: بستری‌های بخش کرونایی بیمارستان‌های استان از هزار نفر به زیر ۱۰۰ نفر رسیده است و اکنون شش شهرستان استان بوشهر در حالت آبی و ۴ شهرستان دیگر زرد است و این نشان می‌دهد استان در شرایط کم خطر قرار دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی در پایان به ارائه آماری از مرگ‌ومیر بر اثر کرونا در استان اشاره کرد و گفت: در ۲۰ ماه گذشته دو هزار نفر در استان بوشهر به سبب ابتلا به بیماری کرونا فوت کرده‌اند و به‌صورت متوسط ماهانه ۱۰۰ نفر به سبب ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام
captcha