بستری ۹۰۰ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های بوشهر
کد خبر: 3990270
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴

بستری ۹۰۰ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های بوشهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در حال حاضر ۹۰۰ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

سعید کشمیری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و دبیر ستاد مقابله با کرونا در بوشهر، امروز 21 مرداد در گفت‌وگو با ایکنای بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۲ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۱۲۱ مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۷۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۳۸ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

کشمیری از فوت ۹ بیمار کرونایی طی شبانه‌روز گذشته خبر داد و گفت: متأسفانه امروز ۹ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان بوشهر ثبت‌ شده است.

وی تصریح کرد: موارد فوتی شامل ۵ خانم در رده سنی ۷۹، ۷۲،۶۱، ۵۷، ۴۲ ساله و چهار آقای ۶۶، ۶۱،۵۲ و ۲۹ ساله هستند که دارای بیماری زمینه‌ای دیابت، فشارخون بالا، آسم، نارسایی کلیوی، بیماری قلبی، چاقی مفرط، سل مقاوم به درمان و سرطان خون بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۱۴۱ بیمار نیز با حال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد ۱۲۱ نفر از آنها مثبت قطعی بوده‌اند.

وی افزود: تاکنون هزار و ۵۷۲ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند. از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۷۳ هزار و ۵۳۶ نفر در استان بوشهر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha