رعایت دستورات بهداشتی از اولویت‌های هیئات مذهبی
کد خبر: 3990256
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

رعایت دستورات بهداشتی از اولویت‌های هیئات مذهبی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ضمن تأکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هیئات مذهبی گفت: رعایت دستورات بهداشتی از اولویت‌های هیئت‌های مذهبی در استان بوشهر است.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، امروز 21 مردادماه در جمع خبرنگاران گفت: با وجود گرمای شدید هوا در استان بوشهر، هیئت‌های مذهبی مراسم و مجالس محرم را در این شرایط برگزار کردند.

طاهری اضافه کرد:  رعایت دستورات بهداشتی از اولویت‌های هیئت‌های مذهبی در استان بوشهر است و در همه مراسم و مجالس و برنامه‌ها، نگاه خاصی به رعایت این دستورالعمل‌ها وجود دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، هیئت‌های مذهبی استان بوشهر تلاش ویژه‌ای دارند تا گرمای هوا را به جان بخرند و در فضای آزاد مجالس محرمی را برگزار کنند.

وی با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از فعالیت هیئت‌های مذهبی در استان بوشهر اظهار کرد: بسیاری هیئت‌ها با انتخاب فضای باز و پارک‌ها و محیط‌هایی که مسقف نیست به خوبی توانستند مجالس محرم را برگزار کنند.

طاهری افزود: از مهمترین مسائل مورد تأکید در برگزاری مراسم و مجالس محرم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مانند ماسک زدن، وجود داشتن محلول‌های ضد عفونی در محل و رعایت فاصله اجتماعی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: رعایت مسائل بهداشتی در مراسم محرم باعث شده که تا جایی که ممکن است از گسترش ویروس کرونا جلوگیری شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha