دشمن در پی تحریم ترویج معارف دینی است + فیلم و عکس
کد خبر: 4122524
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
حجت‌الاسلام تولیت:

دشمن در پی تحریم ترویج معارف دینی است + فیلم و عکس

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر گفت: دشمنان اسلام و تکفیری ضد ادیان توحیدی به دنبال محروم سازی و مسدود کردن ترویج شبکه معارف دینی و قرآنی در جامعه و به خصوص در میان امت شیعه و اهل‌سنت هستند.

حجت‌الاسلام سیدکمیل تولیت

به گزارش ایکنا از بوشهر، شامگاه ۲۶ بهمن‌، مراسم سوگواری و سینه‌زنی و نوحه‌خوانی به‌مناسبت سالروز شهادت هفتمین رهبر و پیشوای شیعیان حضرت موسی الکاظم(ع) با تلاوت علیرضا بادره، قاری دانشجو و از سوی هیئت مذهبی امام حسن‌مجتبی(ع) و با همکاری اداره اوقاف و امورخیریه در محل مجتمع فرهنگی و مذهبی امیرالمؤمنین(ع) محله بوستان منطقه یک شهر بوشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکمیل تولیت، رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر، در این جلسه عزاداری، با اشاره به اینکه امام موسی بن جعفر(ع) در آن دوران با خبیث‌ترین و ظالم‌ترین خلفای حکومت‌های ضد دین و طاغوتی تاریخ روبرو بود، اظهارکرد: خلفای طاغوتی معرفت نسبت به این خاندان و عترت آل‌مصطفی(ص) نداشتند و این دشمنان خبیث نزدیک به ۱۴ سال حضرت امام موسی الکاظم(ع) را در زندان‌های مختلف و شهر به شهر تبعید می‌کردند و این امام همام حتی نیز در شهر مدینه نیز مظلوم واقع شده بود.

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر افزود: حضرت باب‌الحوائج امام موسی الکاظم(ع) اهل عمل صالح و دعا کردن برای عاقبت‌بخیری و رستگاری مردم بود و ایشان قوی‌ترین، فقیه‌ترین و از شجاع‌ترین از انسان‌های دوران خودش بود. به‌طوری که دشمنان حضرت نیز اعتراف به معرفت و حقانیت ایشان می‌کردند. 

درس بیداری اسلامی؛ مایه تکامل و پیشرفت 

وی با بیان اینکه رسالت امام موسی الکاظم(ع) این بود که بنیان تربیتی جامعه شیعی را با استفاده از بنیه علمى و حدیثى تقویت کند و تا در این حرکت علمی بتواند توازن و تعادل ادراکی در میان شیعیان برقرار کند، تصریح کرد: هفتمین امام شیعیان حضرت موسی الکاظم(ع) درس حلم، استقامت و اسلام‌خواهی و آینده‌نگری را برای همگان احیا و به‌عنوان یک میراث به یادگار و ارث گذاشت. ایشان فضای تهدید را با تدابیر الهی خود، تبدیل به فرصت می‌کرد.



حجت‌الاسلام تولیت گفت: رمز پیروزی و تکامل و پیشرفت و ثمره دادن هر جنبش و انقلابی در استقامت دینی و پایداری آرمانی است. لذا به این نتیجه می‌رسیم که در پی هر سختی و دشواری یک خیریتی از ناحیه ذات اقدس تعالی نهفته است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و تکفیری ضد ادیان توحیدی به دنبال محروم‌سازی و مسدود کردن ترویج شبکه معارف دینی و قرآنی در جامعه و به‌خصوص در میان امت شیعه و اهل‌سنت هستند.

نوحه‌خوانی در سوگواری حضرت باب‌الحوائج(ع)

نوحه‌خوانی کربلایی علیرضا پولاد در وصف سوگواری حضرت باب‌الحوائج(ع) و کرسی تلاوت علیرضا بادره، قاری دانشجو از دیگر برنامه‌های مجلس سوگواری سالروز شهادت هفتمین خورشید تابناک آسمان امامت و ولایت در مجتمع فرهنگی و مذهبی امیرالمؤمنین(ع) محله بوستان منطقه یک شهر بوشهر بود.

حجت‌الاسلام سیدکمیل تولیت
کربلایی علیرضا بادره، قاری ممتاز قرآنی


حامد فکوری 

انتهای پیام
captcha