خدمات شهید سلیمانی برگرفته از سیره اهل بیت(ع) بود
کد خبر: 4110032
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
حجت‌الاسلام سیدکمیل تولیت:

خدمات شهید سلیمانی برگرفته از سیره اهل بیت(ع) بود

استاد حوزه و دانشگاه گفت: خدمت خالصانه و بی‌منت و رزم شجاعانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان نبرد، نشان از اخلاصی است که از سیره حضرت زهرا(س) و مکتب قرآن کسب شده است.

سیره قرآنی و عترتی شهدا

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدکمیل تولیت، رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر، شامگاه پنجم دی‌ماه، در مجلس سوگواری فاطمیه که در مجتمع فرهنگی و مذهبی امیرالمؤمنین(ع) برگزار شد، با اشاره به حماسه‌آفرینی‌های حاج قاسم سلیمانی در جبهه حماسه مقاومت اسلامی اظهارکرد: وظیفه‌شناسی، ولایتمداری و مردم‌داری در جهت کسب رضایت پروردگار یکی از ویژگی‌های محبان حضرت فاطمه زهرا(س) است.

وی با بیان اين مطلب که سرچشمه پیدایش عالم هستی به دست پروردگار متعال است و همچنین بازگشت همه چیز به سوی خالق سبحان است، افزود: براى خداوند «إِذا أَرادَ شَيْئاً» در واقع آفرينش همه اشيا يكسان است. پس خداوند در آفرينش هستى، نه وسيله مى‌خواهد نه كمک و نه كسى كه موانع را بر طرف كند.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: خدمت خالصانه، کارآمد و بی منت و نیز رزم شجاعانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در میدان نشان از اخلاصی است که از سیره حضرت زهرا(س) و مکتب قرآن کسب کرده‌اند.

مرثیه‌خوانی نوحه‌خوانان در بوشهر
همچنین در این مراسم که از سوی هیئت مذهبی دانشجویان محب امام حسن‌مجتبی(ع) و با همکاری اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان بوشهر در مجتمع فرهنگی و مذهبی امیرالمؤمنین(ع) برگزار شد، مداحان کربلایی سیدحسن هاشمی و حاج علیرضا پولاد در وصف شهادت حضرت ام‌ابیها(س) به مرثیه‌خوانی پرداختند.

حجت‌الاسلام سیدکمیل تولیت
حاج علیرضا پولاد
کربلایی سیدحسن هاشمی
 

امیرحسین مؤمنی 

انتهای پیام
captcha